قوانین و سیاست حفظ حریم خصوصی در افیلی

  • عمومی
  • نمایش‌دهندگان
  • تبلیغ‌دهندگان

افیلی کاملا متعهد می‌شود که از حریم کاربران اینترنتی محافظت نماید و اعتماد آنان به تبلیغات اینترنی و بازاریابی آنلاین را جلب کند. برا این اساس ما متعهد می‌شویم چگونگی جمع‌آوری و پردازش داده‌های شخصی شما را برایتان توضیح دهیم.

این اطلاعیه حفظ حریم خصوصی، افرادی که به نحوی از خدمات آنلاین یا آفلاین ما استفاده می‌کنند و همچنین افرادی که تمایل به کار در افیلی دارند را شامل می‌شود.

درباره ما

افیلی یک شبکه افیلت مارکتینگ ایرانی است که فعالیت رسمی خود را از ابتدای سال 1399 هجری شمسی آغاز کرده است.

افیلی بستری برای ارائه تبلیغات مبتنی بر افیلیت مارکتینگ است ما از نمایش دهندگان تبلیغات برای کسب درآمد از رسانه خود مطابق با شرایط و ضوابطی که در بخش قوانین مربوط به نمایش‌دهندگان بیان شده و همچنین تبلیغ‌دهندگان در رسیدن به نتیجه مطلوب در تبلیغات محصول خود پشتیبانی میکنیم.

صفحه رسمی افیلی نشانی اینترنتی https://affili.ir است. همچنین برای تماس با ما میتوانید از صفحه تماس با ما کمک بگیرید.

افیلی مسئول پردازش اطلاعات شخصی شماست

برای هرگونه سؤال ، درخواست یا شفاف سازی در مورد پردازش داده های شخصی خود ، می توانید با آدرس پستی [email protected] در تماس باشید.

ما چه زمانی اطلاعات شما را جمع‌آوری می‌کنیم؟

در هر یک از موقعیت‌های زیر امکان دارد اطلاعات شما جمع‌آوری شود:

  • زمانی که از سایت‌های ما یا سرویس‌های ما استفاده می‌کنید.
  • زمانی که از یکی روش‌های ارتباطی مثل چت آنلاین، تلفن ، فرم‌ها و ... با ما در ارتباط هستید.

چه داده‌هایی را و برای چه اهدافی جمع‌اوری میکنیم؟

نمایش‌دهندگان و تبلیغ‌دهندگان
دسته‌بندی از نوع داده و مکان جمع‌آوری توضیحات
پروفایل نام، نام‌خانوادگی، پست الکترونیکی، شماره تماس در هنگام ثبت‌نام از کاربران گرفته می‌شود
اطلاعات مالی شماره شبا که برای واریز پرداخت‌ها از نمایش‌دهنده‌ها دریافت می‌شود.
اطلاعات برند لوگو، نام برند جهت استفاده در تبلیغات و معرفی نمایش‌دهندگان به تبلیغ‌دهندگان
صورت حساب‌های مالی زمان، مبلغ و شماره شبایی که به آن پرداخت صورت گرفته
کاربران نهایی

داده‌هایی که ما به دست می‌آوریم از طریق مرورگر شما و ذخیره کوکی روی آن و بررسی تاریخچه مرورهای شما است و شامل موارد زیر می‌شود: مرورگر ، کشور ، ارائه دهنده خدمات اینترنت ، آدرس IP ، تاریخ دسترسی ، وضوح مرورگر ، ارجاع ، سیستم عامل ، زبان

اطلاعات شما تا چه زمانی در افیلی نگهداری می‌شود؟

داده‌های شخصی شما تا زمانی که با افیلی در ارتباط هستید و تا پنج سال پس از قطع همکاری نگهداری می‌شود.

حل اختلاف

افیلی طبق قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند در صورتی که فکر می‌کنید ما طبق مقررات حاکم بر سایت و کشور ایران عمل نکرده‌ایم از طریق بخش خدمات مشتریان می‌توانیم به شما کمک کنیم.

از طریق پست الکترونیکی [email protected] با بخش خدمات مشتریان در ارتباط باشید.

تماس با ما

در صورتی که سوالی در رابطه با رعایت حفظ حریم خصوصی و موارد این چنینی دارید از طریق پست الکترونیکی [email protected] با ما در ارتباط باشید.

این شرایط و قوانین بر مشارکت شما به عنوان نمایش‌دهنده در افیلی حکم فرماست. نمایش‌دهنده متعهد می‌شود و موافقت می‌کند که حدود این توافق نامه را بپذیرد. همچنین افیلی متعهد می‌شود در صورت بروزرسانی این توافق نامه نمایش‌دهنده را از طریق روش‌های ارتباطی موجود مطلع سازد.

مقدمه

هدف از این توافق نامه تنظیم و مدیریت یک برنامه تبلیغی بر روی محیط‌های انتشار نمایش‌دهنده جهت کسب درآمد از طریق ایجاد ترافیک مناسب جهت رسیدن به یک هدف که در افیلی یک کانورژن نامیده می‌شود بر روی نرم‌افزارهای تبلیغ‌دهنده می‌باشد.

کسب درآمد از افیلی به عوامل مختلفی از جمله انتخاب تبلیغ‌دهندگان، نحوه نمایش تبلیغات و بهینه سازی انتخاب آگهی‌های نشان داده شده به کاربران و همچین پتانسیل نمایش‌دهنده وابسته است. گفتنی است افیلی در جهت رسیدن شما به بازدهی بیشتر در کنار شما خواهد بود.

هر دو طرف این توافق نامه جهت همکاری شرایط مندرج در زیر را میپذیرند.

تعاریف اولیه

کانورژن: هدفی است که توسط تبلیغ‌دهنده تعیین شده و نمایش‌دهنده جهت تحقق آن تبلیغات را نمایش می‌دهد و در صورت تحقق کمیسیون دریافت می‌کند.
برخی از انواع کانورژن: خرید، عضویت در سایت، عضویت در خبرنامه، نصب اپلیکیشن و ...

تبلیغات: بنر، نوشته، لینک، کد تخفیف یا فعالیت بازاریابی که در جهت تبلیغ کمپین تبلیغاتی به کار گرفته می‌شود.

تبلیغ‌دهنده: شخصی یا برندی است که سرویس، محتوا یا محصولی را ارائه می‌دهد و برای تبلیغات سرویس، محتوا یا محصول خود با نمایش‌دهنده‌ها همکاری می‌کند.

کمپین: برنامه تبلیغی است که درآمدهای آن بسته به انتخاب تبلیغ‌دهنده محاسبه می‌شود.

نمایش‌دهنده: شخص حقیقی یا حقوقی است که برای انتشار کمپین در افیلی عضو شده.

تبلیغات اسپم: هرگونه محتوای تبلیغی ناخواسته که حریم خصوصی کاربران اینترنت را نقض کند همانند پاپ‌آپ و ایمیل اسپم.

ترکینگ: فرایندی متشکل از نظارت بر الگو و رفتار کاربر در اینترنت، که از طریق کوکی ها قابل انجام است.

بند 1- هدف توافق

هدف از این توافق نامه تعیین شرایط و ضوابطی بین افیلی و نمایش‌دهنده است که به موجب آن:

  • نمایش‌دهنده موافقت می‌کند با پیوستن به افیلی از طریق نمایش کمیپن‌ها مطابق با شرایطی که در ادامه بیان می‌شود کمپین‌های را تبلیغ نماید.
  • افیلی متعهد می‌شود با توجه به تبلیغات انجام شده تحت شرایطی که در ادامه بیان می‌شود به نمایش‌دهنده هزینه تبلیغات را پرداخت نماید.

بند 2- ایجاد و بروزرسانی حساب کاربری

نمایش‌دهنده متعهد می‌شود اطلاعات وارد شده در سیستم را بروز نگه دارد. همچنین هر گونه اقدام فریبکارانه و سو‌ء استفاده از حساب کاربری سبب بلوکه شدن حساب و تمامی درآمدها خواهد شد.
نام کاربری و رمز عبور اطلاعات محرمانه تلقی شده، در صورت از دست رفتن اطلاعات یا سو‌ء استفاده توسط شخص ثالث نمایش‌دهنده باید مراتب را به افیلی اطلاع دهد در غیر اینصورت تمامی عواقب ناشی از آن متوجه نمایش‌دهنده خواهد شد.

بند 3- نحوه عملکرد پلتفرم افیلی

تمامی محیط‌هایی که نمایش‌دهنده جهت تبلیغات استفاده می‌کند اعم از مجازی و فیزیکی که ممکن توسط خود نمایش‌دهنده توسعه داده شده باشد یا طبق قراردادی با شخص ثالث مورد استفاده قرار گرفته باشد از این پس رسانه نامیده می‌شود.

لینک‌هایی که نمایش‌دهنده در رسانه‌های خود قرار می‌دهد باید حاوی شناسه منحصر به فرد باشد تا رفتار کاربر قابل ردیابی باشد بدیهی است در صورت عدم دسترسی به این شناسه نمایش‌دهنده نمی‌تواند شکایتی داشته باشد.

با این تفاسیر برخی کاربران ممکن است دسترسی به جاوا اسکریپت را بر روی مرورگر خود بسته باشند در نتیجه در صورت نیاز تبلیغات به کد جاوا اسکریپت برای ثبت صحیح کانورژن ممکن است تحت هیچ شرایطی امکان ردیابی کاربر فراهم نباشد و منجر به پرداخت هزینه نشود.

بند 4- روش‌های محاسبه کمیسیون

تبلیغ‌دهندگان تضمینی جهت پرداخت مبلغ حداقلی جهت تبلیغات ندارند.

هر کانورژن تایید شده توسط تبلیغ‌دهنده کمیسیونی را به نفع نمایش‌دهنده به همراه دارد.

میزان کمیسیون پرداختی به نمایش‌دهنده توسط تبلیغ‌دهنده تعیین و توسط افیلی بررسی و تایید می‌شود و به عواملی چون تعداد کانورژن‌های تایید شده و نوع کانورژن بستگی دارد.

بند 5- شرایط تسویه حساب

این وظیفه نمایش‌دهنده است که درخواست تسویه حساب خود را ثبت کند.

تمامی نمایش‌دهندگان پس از آنکه موجودی حسابشان بیش از مبلغ 300 هزار تومان شد می‌توانند درخواست تسویه دهند.

 

تمامی درخواست‌های تسویه طی 4 روز کاری به شماره شبای وارد شده در پنل نمایش‌دهنده واریز می‌گردد.

بند 6- سایر شرایط و قوانین

افیلی مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران عمل می‌کند و در صورت نقص مواد فوق طبق قوانین حاکم بر کشور ایران عمل خواهد شد.

این شرایط و قوانین بر مشارکت شما به عنوان تبلیغ‌دهنده در افیلی حکم فرماست. تبلیغ‌دهنده متعهد می‌شود و موافقت می‌کند که حدود این توافق نامه را بپذیرد. همچنین افیلی متعهد می‌شود در صورت بروزرسانی این توافق نامه نمایش‌دهنده را از طریق روش‌های ارتباطی موجود مطلع سازد.

مقدمه

هدف از این توافق نامه تعیین شرایط و ضوابطی است برای رابطه بین افیلی و تبلیغ‌دهنده، که براساس آن تبلیغ‌دهنده محصول و خدمات خود را با استفاده از تبلیغات و از طریق نمایش‌دهندگان تبلیغ می‌کند.

هر دو طرف این توافق نامه جهت همکاری شرایط مندرج در زیر را میپذیرند.

تعاریف اولیه

کانورژن: هدفی است که توسط تبلیغ‌دهنده تعیین شده و نمایش‌دهنده جهت تحقق آن تبلیغات را نمایش می‌دهد و در صورت تحقق کمیسیون دریافت می‌کند.
برخی از انواع کانورژن: خرید، عضویت در سایت، عضویت در خبرنامه، نصب اپلیکیشن و ...

تبلیغات: بنر، نوشته، لینک، کد تخفیف یا فعالیت بازاریابی که در جهت تبلیغ کمپین تبلیغاتی به کار گرفته می‌شود.

تبلیغ‌دهنده: شخصی یا برندی است که سرویس، محتوا یا محصولی را ارائه می‌دهد و برای تبلیغات سرویس، محتوا یا محصول خود با نمایش‌دهنده‌ها همکاری می‌کند.

کمپین: برنامه تبلیغی است که درآمدهای آن بسته به انتخاب تبلیغ‌دهنده محاسبه می‌شود.

نمایش‌دهنده: شخص حقیقی یا حقوقی است که برای انتشار کمپین در افیلی عضو شده.

تبلیغات اسپم: هرگونه محتوای تبلیغی ناخواسته که حریم خصوصی کاربران اینترنت را نقض کند همانند پاپ‌آپ و ایمیل اسپم.

ترکینگ: فرایندی متشکل از نظارت بر الگو و رفتار کاربر در اینترنت، که از طریق کوکی ها قابل انجام است.

بند 1- هدف توافق

هدف از این توافق نامه تعیین شرایط و ضوابطی بین افیلی و تبلیغ‌دهنده است که به موجب آن:

  • تبلیغ‌دهنده از توانایی کامل قانونی برای امضای این قرارداد برخوردار است و اگر تبلیغ‌دهنده شخصی حقیقی است اعلام می‌کند که به سن قانونی رسیده و فردی بالغ است و در صورتی که تبلیغ‌دهنده شخصی حقوقی است نماینده این نهاد اعلام می‌کند که وی به سن قانونی رسیده و اختیارات لازم جهت عقد این قرارداد را دارد.
  • خدمات و محصولات ارائه شده توسط تبلیغ‌دهنده مغایر با قوانین حاکم بر کشور ایران نیست.

بند 2- ایجاد و بروزرسانی حساب کاربری

تبلیغ‌دهنده متعهد می‌شود اطلاعات وارد شده در سیستم را بروز نگه دارد. همچنین هر گونه اقدام فریبکارانه و سو‌ء استفاده از حساب کاربری سبب بلوکه شدن حساب و تمامی درآمدها خواهد شد.

نام کاربری و رمز عبور اطلاعات محرمانه تلقی شده، در صورت از دست رفتن اطلاعات یا سو‌ء استفاده توسط شخص ثالث تبلیغ‌دهنده باید مراتب را به افیلی اطلاع دهد در غیر اینصورت تمامی عواقب ناشی از آن متوجه تبلیغ‌دهنده خواهد شد.

بند 3- مدیریت کمپین‌ها

تبلیغات و ریدایرکت

  • تبلیغ‌دهنده باید تبلیغات مورد نیاز جهت تبلیغ را در کمپین‌ها ایجاد نماید.
  • ریدایرکت کاربر به صفحات فرود توسط افیلی و به صورت خودکار انجام می‌شود.

هدف‌گذاری

  • تبلیغ‌دهنده می‌تواند صرفا نمایش‌دهندگانی را که تمایل به کار با آنها را دارد انتخاب کند.

اتمام کمپین‌ها و اتمام همکاری با نمایش‌دهندگان

  • تبلیغ‌دهنده می‌تواند برای کمپین‌ها تاریخ اتمام تعیین نماید در صورتی که کمپین بدون تاریخ اتمام ایجاد شود تمامی تبلیغات تا 48 ساعت پس از اتمام تبلیغات معتبر هستند و پس از آن تبلیغ‌دهنده مسئولیتی در رابطه با تبلیغات از جانب نمایش‌دهندگان ندارد.
  • در صورتی که تبلیغ‌دهنده، نمایش‌دهنده‌ای را بلاک نماید، نمایش‌دهنده پس از 24 ساعت از لیست نمایش‌دهندگان حذف خواهد شد و در این زمان تبلیغات ارائه شده توسط نمایش‌دهنده معتبر است.

آخرین تاریخ بروزرسانی شنبه 9 فروردین سال 1399