خانه بلاگ تماس با ما درباره ما ناشر فروشگاه راهنما ورود

ما که هستیم؟

افیلی نخستین شبکه افیلیت مارکتینگ در ایران است که به صورت تخصصی روی این شاخه از بازاریابی تمرکز دارد.
شبکه همکاری در فروش افیلی، فعالیت رسمی خود را از ابتدای سال 99 با هدف ایجاد بستری فنی و مناسب برای برقراری ارتباط بین فروشگاه‌ها با ناشران و بازاریاب‌ها آغاز کرد.
اما داستان افیلی از آنجایی آغاز می‌شود که حدود سال 98، ایده‌ای به ذهن‌مان رسید تا کسب‌وکاری راه‌اندازی کنیم که بتواند بستری را برای متصل‌کردن فروشگاه‌ها و بازاریاب‌ها به همدیگر، آماده کند این ایده کم‌ کم بزرگ شد و در سال 99، تیم افیلی شکل گرفت.
سپس بستر فنی و قابل اعتمادی ایجاد کردیم که برندها و فروشگاه‌ها با ناشران و بازاریاب‌ها به صورت مستقیم در ارتباط باشند و از این ارتباط سود ببرند.

ما که هستیم

چرا افیلی را راه اندازی کردیم؟

شبکه افیلی بستری برای ارائه تبلیغات مبتنی بر افیلیت مارکتینگ ایجاد کرده است. ما در افیلی با شناسایی چندین نیاز اساسی به این بازار آمده‌ایم. در حال حاضر، بیش از 80درصد از برندهای مشهور جهان از افیلیت مارکتینگ به‌عنوان یک بازوی مدرن بازاریابی استفاده می‌کنند تا فروش خود را چندین برابر بکنند.
جای خالی این مدل بازاریابی در ایران به چشم می‌خورد. هر چند اقداماتی انجام شده بود اما بیشتر منحصر به کسب‌وکارهایی بود که شبکه‌ای را برای فروش و درآمدزایی بیشتر خود ایجاد کرده بودند.
اما اغلب کسب‌وکارها و برندها امکان راه‌اندازی بخش مجزای افیلیت مارکتینگ را در ساختار کسب‌وکار خود را ندارند چون اقدامی زمان‌بر و هزینه‌ساز است. همچنین شناسایی ناشران معتبر، نیازمند صرف وقت و هزینه بسیار زیاد است. نکته دیگر برمی‌گردد به هزینه‌های بالای تبلیغات در رسانه‌های اینفلوئنسرهای مشهور که منابع مالی گسترده‌ای می‌طلبد.
در این میان ناشران و بازاریاب‌های زیادی وجود دارند که جامعه‌ کوچک اما موثری از مخاطبان را دور خود جمع کرده‌ و نیازهای‌شان را شناسایی کرده‌اند و با معرفی محصول یا خدمات یک فروشگاه یا برند به مخاطبان خود، زمینه خرید بیشتر را فراهم می‌کنند. این ناشران هزینه‌هایی بالایی بابت تبلیغات دریافت نمی‌کنند و همکاری با آنها کاملا مقرون به صرفه است. ضمن اینکه با شناخت دقیقی که از مخاطبان خود دارند، بهترین کالا و خدمات را به آنها معرفی می‌کنند تا از خریدشان رضایت کاملی داشته باشند
مسئله مهم دیگر این است که فروشگاه‌ها و برندها دسترسی مستقیمی به این ناشران و بازاریاب‌ها ندارند و امکان شناسایی و اعتبارسنجی این ناشران برای فروشگاه‌ها بسیار سخت است
همچنین ناشران هم همواره این دغدغه را داشته‌اند که با کدام فروشگاه‌ها همکاری در فروش داشته باشند و چگونه این فروشگاه‌ها را پیدا کنند. نگرانی دیگر ناشران معمولا برمی‌گردد به پرداخت به موقع پورسانت و کمیسیون آنها که تنها همکاری با فروشگاه‌های معتبر، می‌تواند این مسئله را تضمین کند
افیلی با هدف پاسخگویی به این نیازها به بازار آمده است؛ تیم افیلی می‌خواهد بستری را فراهم کند که فروشگاه‌ها به صدها ناشر معتبر دسترسی داشته باشند و با راه‌اندازی سیستم همکاری در فروش خود در پنل افیلی، فروش خود را چند برابر کنند

چرا باید با سیستم همکاری در فروش افیلی همکاری کنیم؟

شاید بهتر باشد در ابتدا این پرسش مطرح شود که اصولا چرا باید از بازاریابی به روش افیلیت مارکتینگ استفاده شود؟ پاسخ این پرسش را می‌توانید در بخش توضیحاتی که راجع به افیلیت مارکتینگ و مزیت‌های آن بیان کردیم، مشاهده کنید. در اینجا به موارد می‌پردازیم که همکاری با شبکه همکاری در فروش افیلی چه مزیت‌هایی را برای ناشران و فروشگاه‌ها ایجاد کرده است

شبکه همکاری در فروش افیلی برای ناشران

سیستم همکاری در فروش افیلی برای ناشران

افیلی با اعتبارسنجی سخت‌گیرانه ناشران و همچنین قبول عضویت فروشگاه‌های معتبر، بستری را فراهم کرده تا ناشران و بازاریاب‌ها به فروشگاه‌های مطمئن متصل شوند. با این اوصاف، ناشران منتظر رسیدن پیشنهادهای تبلیغاتی نمی‌مانند و با ثبت نام رایگان در پنل افیلی، به صدها فروشگاه دسترسی دارند که می‌توانند همکاری در فروش خود را با آنها آغاز کنند. بنابراین در پنل افیلی، این ناشران هستند که تصمیم می‌گیرند با چه فروشگاهی و با چه کمیسیونی همکاری کنند. افیلی از ناشران هیچ‌گونه هزینه‌ای بابت ثبت نام و عضویت دریافت نمی‌کند. همچنین هیچ‌گونه کمیسیونی از طرف ناشران به افیلی پرداخت نمی‌شود. افیلی کمیسیون خود را از فروشگاه‌ها دریافت می‌کند. بنابراین ناشران به شبکه‌ای مطئمن و رایگان دسترسی دارند که امکانات و فرصت‌های زیادی را جهت همکاری در فروش کالاها و خدمات برندها و فروشگاه‌ها در اختیارشان قرار می‌‌دهد.
تسویه حساب پورسانت‌های ناشران هم در پنل افیلی و در یک تاریخ مشخص در هر ماه انجام می‌شود و بنابراین هیچ ناشری بابت دریافت کمیسیون و پورسانت خود نگرانی ندارد. همه تراکنش‌ها در پنل افیلی به صورت دقیق ردیابی می‌شود و حتی سیستم پرداخت خسارت هم در افیلی وجود دارد تا حقوق طرفین این معاملات کاملا محفوظ باشد

شبکه همکاری در فروش افیلی برای فروشگاه‌ها

سیستم همکاری در فروش افیلی برای فروشگاه‌ها

فروشگاه‌ها با خیال راحت در پنل افیلی عضو می‌شوند، کیف پول خود را شارژ می‌کنند و با ناشران معتبر آموزش‌دیده‌ همکاری می‌کنند. افیلی از طریق وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی خود، آموزش‌های لازم را در اختیار ناشران قرار می‌دهد تا فنون همکاری در فروش را هرچه بیشتر بیاموزند و سودآوری بیشتری برای فروشگاه‌ها و درآمدزایی بالایی را برای خودشان رقم بزنند.
درواقع، افیلی حامی منافع فروشگاه‌هاست و زمینه‌ای را فراهم کرده تا فروشگاه‌ها به راحتی بتوانند سیستم همکاری در فروش خود را در پنل افیلی راه‌اندازی کنند. در این زمینه، تیم پشتیبانی افیلی آموزش‌های لازم را در اختیار صاحبان فروشگاه‌ها و برندها قرار می‌دهد و گام به گام در کنارشان حضور دارد. فروشگاه‌ها در افیلی، به ناشرانی دسترسی دارند که ضمن ایجاد اثربخشی بالا، هزینه اندکی بابت ایجاد خرید یا لید دریافت می‌کنند.
افیلی رسانه‌های ناشران را هم بررسی می‌کند تا از اعتبارشان مطمئن باشد. بنابراین فروشگاه‌ها می‌توانند با خیال راحت و بدون هزینه‌های اضافه برای راه‌اندازی یک بخش بازاریابی از نوع افیلیت مارکتینگ، پنل خود را در افیلی راه‌اندازی کنند و بقیه امور را به افیلی بسپارند.
همچنین استفاده از این مدل از بازاریابی کاملا به نفع فروشگاه‌هاست؛ زیرا تنها در ازای ایجاد خرید یا ایجاد لید توسط ناشران است که فروشگاه‌ها به آنها کمیسیون پرداخت می‌کنند. یعنی صرفا وقتی نتیجه‌ای ایجاد شود، فروشگاه‌ها و برندها باید هزینه‌ای بپردازند. اما در سایر مدل‌های بازاریابی حتی بابت کلیک یا ورود کاربر به سایت فروشگاه، صاحب فروشگاه‌ باید هزینه‌ای به ناشران و نمایش‌دهندگان آگهی‌های تبلیغاتی بپردازد. اما در سیستم افیلیت مارکتینگ که مبتنی بر عملکرد است، تنها زمانی هزینه پرداخت می‌کننند که نتیجه‌ای به دست آورده باشند

اهداف و چشم اندازهای افیلی

اهداف و چشم انداز افیلی

ایجاد یک شبکه بزرگ و قابل اعتماد همکاری در فروش برای اتصال هزاران ناشر بزرگ و کوچک به هزاران فروشگاه و برند بزرگ و کوچک به همدیگر در سراسر ایران، مهمترین هدف تیم افیلی به‌شمار می‌رود
افیلی، شبکه افیلیت مارکتینگ منحصر‌به‌فردی است که ارتباط مناسبی بر پایه صداقت و عملکرد صحیح و شفاف، بین فروشگاه‌ها و ناشران برقرار می‌کند. ما در کنار هم و مانند یک خانواده، در حال شکل دادن به آینده روشن افیلیت مارکتینگ در ایران هستیم
ما اعتقاد داریم که افیلیت مارکتینگ سهم مهمی از آینده بازاریابی اینترنتی ایران دارد. کما اینکه 80درصد از کسب‌وکارها و برندهای مشهور جهان در حال حاضر از برنامه افیلیت مارکتینگ استفاده می‌کنند