افیلی، اولین شبکه افیلیت مارکتینگ ایرانی است که فعالیت رسمی خود را از ابتدای سال 1399 هجری شمسی آغاز کرده است. افیلیت مارکتینگ یکی از روش‌های تبلیغات عملکرد محور است، افیلی اولین پلتفرم افیلیت مارکتینگ شبکه‌ای در ایران است.

از نمونه‌های موفق پلن افیلیت در ایران می‌توان به دیجی‌کالا و در دنیا به آمازون اشاره کرد اما تفاوت این سیستم با این پلتفرم‌ها در این موضوع است که افیلی واسط میان تبلیغ‌دهندگان و تبلیغ‌کنندگان است. در واقع افیلی یک افیلیت نتورک است.

افیلی بستری برای ارائه تبلیغات مبتنی بر افیلیت مارکتینگ است ما از نمایش دهندگان تبلیغات برای کسب درآمد از رسانه خود مطابق با شرایط و ضوابطی که در بخش قوانین مربوط به نمایش‌دهندگان بیان شده و همچنین تبلیغ‌دهندگان در رسیدن به نتیجه مطلوب در تبلیغات محصول خود پشتیبانی می‌کنیم.

در صورتی که با افیلیت مارکتینگ آشنایی کافی ندارید توصیه میکنیم مقاله “افیلیت مارکتینگ چیست؟” را بخوانید.

ایده پیدایش افیلی:

یکی از چالش‌هایی که افیلیت مارکترها و فروشنده‌ها دارند نبود سیستم رصد برای همکاری‌های کمیسیونی است. برخی از مجموعه‌ها توانایی ارائه اطلاعات درست و مناسب را ندارند و خیلی‌ از همکاری‌ها هم به صورت دستی رصد می‌شود همه این‌ها ایده ایجاد یک سیستم چند جانبه به نام شبکه افیلیت را در ذهن ما قرار داد، چیزی که امروز افیلی نام دارد.

چه تفاوتی بین افیلی و یک نرم افزار افیلیت است؟

شاید سوالی که توسط خیلی‌ها مطرح شود این است که چه تفاوتی بین یک نرم افزار افیلیت پروگرم و افیلی وجود دارد؟ در واقع نرم افزار افیلیت پروگرم، سیستمی است که خودتان نوشتید تا از طریق اون بتوانید با ناشران مختلف همکاری کنید. ضعفش در این موضوع است که برای همه کاربردی نیست و برای هر کسب و کاری صرفه اقتصادی ندارد. در حالی که فعال سازی افیلی خیلی ساده است و هزینه‌ی سرباری برای کسب و کارها ندارِد.

افیلی چه مزیتی نسبت به سایر افیلیت نتورک‌ها دارد؟

عضویت در افیلی برای همه رایگان است بر خلاف سایر شبکه‌های افیلیت افیلی از تبلیغ‌دهنده‌ها(فروشنده‌ها) جهت ایجاد حساب و یا پرداخت‌ها هزینه‌ی اضافه‌ای دریافت نمی‌کند.

نمایش‌دهندگانی که با افیلی همکاری می‌کنند به دقت بررسی می‌شوند تا کیفیت لازم جهت همکاری را داشته باشند از طرفی ما از طریق رصد داده‌ها مانع از تقلب احتمالی افیلیت مارکترها می‌شویم.

بیش‌تر بخوانید: مزایا و معایب شبکه افیلیت مارکتینگ در مقایسه با نرم‌افزار افیلیت مارکتینگ

مزیّت افیلی بر سایر رقبا

در ایران پلتفرم‌های تبلیغی بسیار خوبی از جمله یکتانت، تپسل و ادرو در حال فعالیت هستند که به طور کلی می‌توان گفت روش کار این پلتفرم‌ها بر پایه کلیک و دریافت کمیسیون از طریق کلیک است البته ناگفته نماند که ادرو در زمینه افیلیت مارکتینگ هم فعالیت می‌کند و یک نرم‌افزار افیلیت مارکتینگ را ایجاد کرده که سیستم همکاری در فروش دیجی کالا از همین نرم‌افزار استفاده می‌کند.

اگر به عنوان یک نمایش‌دهنده با این پلتفرم‌ها همکاری کرده باشید، حتما متوجه شده‌اید که نرخ مشاهده به کلیک تا چه اندازه در این نوع تبلیغات پایین است از طرفی به دلیل داینامیک بودن تبلیغات شما امکان شخصی سازی و ایجاد محتوای هدفمند را نخواهید داشت و اگر به عنوان یک تبلیغ‌دهنده از این پلتفرم‌های تبلیغی استفاده کرده باشید حتما متوجه شده‌اید که تا چه اندازه نرخ تبدیل کاربرانی که روی تبلیغات کلیک کرده‌اند به مشتری پایین است.

در افیلی شما تنها زمانی هزینه می‌کنید که به هدف خود رسیده باشید از طرف دیگر نمایش‌دهندگان تبلیغات قادر خواهند بود متناسب با سایت و اپلیکیشن خود و متناسب با کاربران خود تبلیغات شما را نشان دهند.

برای کار با افیلی نیازی به داشتن یک سایت یا وبلاگ پر بازدید نیست می‌توانید از شبکه‌های اجتماعی و هر نوع رسانه آنلاین دیگری بدون محدودیت استفاده کنید.

درآمد افیلی از کجاست؟

افیلی جهت راه‌اندازی شبکه و ارائه خدمات از تبلیغ‌دهنده(فروشگاه) به شرح زیر کمیسیون دریافت می‌کند.

در افیلی دو نوع کسر هزینه داریم که ممکن است اتفاق بیفتد. اول کمیسیون در ازای تراکنش و دوم حداقل کمیسیون ماهانه است. کمیسیون در ازای تراکنش زمانی کسر می‌شود که یک خرید/لید ایجاد شود. این کمیسیون وابسته به نوع کمیسیونی است که فروشگاه تعیین کرده است. و برابر با 20 درصد کمیسیونی است که فروشگاه به افیلیت می‌دهد. حداقل کمیسیون ماهانه زمانی اتفاق می‌افتد که در یک ماه معین حساب کاربری شما حداقل 100,000 هزار تومان درآمد برای افیلی نداشته باشد. البته برای فروشگاه‌های جدید دو ماه فرصت اولیه وجود دارد.

تماس با ما

از طریق صفحه تماس با ما در سایت می‌توانید با ما در ارتباط باشید.