()

در حال حاضر سیستم همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ، بهترین راه برای کسب درآمد بالا از منابع آنلاین است. این روش هم‌چنین به شما کمک می‌کند درآمد منفعلانه از طریق اینترنت داشته باشید و این بدان معناست که حتی در هنگام خواب می‌توانید درآمد کسب کنید.

اما فروش آنلاین محصولات مرتبط با شرکت‌های وابسته در فضای رقابتی امروز نیاز به دانستن یکسری نکات و روش‌ها دارد، تا بتوانید توجه مخاطب را در فضای مجازی جلب کنید و او را به یک مشتری بالقوه تبدیل نمایید. اگر به‌دنبال یک راهنما برای افزایش فروش خود در این سیستم هستید، ما همراه باشید.

فهرست مطالب

1. ایجاد قیف فروش برای افزایش فروش در افیلیت مارکتینگ

ایجاد قیف فروش برای افزایش فروش در افیلیت مارکتینگ

اگر هر وبلاگ سودآور و موفقی را که با فروش محصولات مرتبط با شرکت‌های وابسته درآمد خوبی دارد، مشاهده کنید، یک نکته را متوجه خواهید شد: همه‌ آن‌ها یک قیف فروش دارند. بیشتر مبتدیان بازاریابی اینترنتی ایجاد قیف فروش را فراموش می‌کنند، که بازدیدکنندگان عادی را به خریدار تبدیل می‌کند. اگر یکی از آن‌ها هستید، بلافاصله با در نظر گرفتن نکات زیر یک قیف فروش ایجاد کنید. برای این کار:

آگاهی ایجاد کنید

هر قیف فروش موفق با آگاهی آغاز می‌شود. اطمینان حاصل کنید که به مخاطبان خود تصویری واضح از آن‌چه از وبلاگ‌های خود می‌فروشید، ارائه دهید.

تعامل ایجاد کنید

مانند خانواده با مخاطبان خود رفتار کنید. با آن‌ها مثل خریدار رفتار نکنید. اگر واقعاً علاقه‌مند هستید از طریق محصولی که تبلیغ می‌کنید، مشکلات مخاطبان خود را حل کنید، آن‌ها با کمال میل آن‌چه را که شما توصیه می‌کنید خریداری می‌کنند! برای این منظور، باید از طریق بخش نظرات وبلاگ، بخش پیام‌های رسانه‌های اجتماعی یا ایمیل با خوانندگان وبلاگ خود در ارتباط باشید.

توصیه کنید، اجبار نکنید

یکی از مهم‌ترین دلایلی که اکثر مردم قادر به افزایش فروش محصولات خود در سیستم افیلیت مارکتینگ نیستند، تبلیغ و ارائه نامناسب محصول است. به جای فروش مانند یک فروشنده، توصیه کنید که چرا آن‌ها باید از محصولات استفاده کنند و محصول شما چه مزایای می‌تواند برای آن‌ها داشته باشد.

فروش انجام دهید

هنگامی که در سه مرحله فوق، چشم‌انداز مناسبی از محصولات به بازدیدکنندگان خود ارائه بدهید، یک بستر عالی برای فروش بیشتر خواهید ساخت.

2. پاسخ دهید، “چه چیزی برای آن‌ها مفید است؟”

افیلیت مارکتینگ

بر آن‌چه به مخاطبان خود ارائه می‌دهید تمرکز کنید. اگر آن‌ها هیچ ارزشی در محصولات شما پیدا نکنند، به‌راحتی خرید نخواهند کرد.

همیشه از خود بپرسید، “اگر آن‌ها از من بخرند چه فایده‌ای برای آن‌ها دارد؟”

پیشنهاد‌های رایگان برای آن‌ها داشته باشید

اگر در بازاریابی شرکت‌های وابسته مبتدی هستید، حتماً انگیزه‌هایی مثل خدمات رایگان را منحصراً برای افرادی که از شما خرید می‌کنند، ارائه دهید. این می‌تواند ارائه دانلود رایگان کتاب‌های الکترونیکی برتر، طراحی آرم (اگر طراح هستید)، یا ارائه برخی خدمات رایگان در ازای فروش وب‌سایت باشد. مثلا فرض کنید من در حال ارائه پیشنهادات میزبانی وب وردپرس از برخی از میزبانان برجسته‌ وب مانند میهن وب هاست در وبلاگ خود هستم، من می‌توانم با ارائه رایگان یکسری خدمات اولیه در این زمینه، فروش خود را بهبود بخشم.

3. بیش از دو محصول را در یک زمان تبلیغ نکنید

افیلیت مارکتینگ

نظارت بر وبلاگ

اگر مبتدی هستید، تبلیغ بیش از دو محصول در یک زمان اتلاف وقت است. چرا؟ اولاً، شما هنوز در مرحله جذب مخاطب هستید. ثانیا، اگر تعداد بیشتری از محصولات را تبلیغ کنید خوانندگان خود را گیج خواهید کرد. بنابراین به یکی دو محصول پایبند باشید، شانس بالاتری در کسب درآمد با تبلیغ آن‌ها خواهید داشت.

انتخاب صحیح محصول، کلید اصلی است

با فروش هر محصولی به صورت آنلاین نمی‌توانید درآمد کسب کنید. کسب درآمد از همه محصولات غیرممکن است، تعداد انگشت‌شماری از محصولات را برای تبلیغ، هوشمندانه انتخاب کنید.

قبل از اینکه درباره افزایش فروش نگران باشید، باید مطمئن شوید که نوع مناسبی از محصولات را برای مخاطبان خود تبلیغ می‌کنید. مثلا یک وبلاگ مرتبط با سلامتی، که میزبان وب و بنرهای مربوط به این موضوعات را تبلیغ می‌کند، فروش قابل توجهی نخواهد داشت و فقط فضای وب‌سایت خود را برای تبلیغ محصولات غیرمرتبط هدر می‌دهد. بنابراین اگر در مورد چگونگی وبلاگ‌نویسی و پیشنهادات میزبانی وب و غیره می‌نویسید، شما فقط باید کمپین‌های مربوط به میزبانی وب و ثبت دامنه را در وبلاگ خود اجرا کنید.

4. تمرکز بر افزایش نرخ تبدیل در افیلیت مارکتینگ

تمرکز بر افزایش نرخ تبدیل در افیلیت مارکتینگ

بگذارید یک نکته را برای شما روشن کنیم: داشتن 1000 بازدیدکننده در روز از وب‌سایت شما، اگر هیچ‌‌یک از آن‌ها محصولات شما را نمی‌خرند، فایده‌ای ندارد. بنابرابن به جای تمرکز بر افزایش بازدید وب‌سایت خود، باید بر افزایش نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری تمرکز کنید.

تست A / B (آزمایش تقسیم) یک استراتژی اثبات شده برای افزایش نرخ تبدیل وب‌سایت است. به عنوان مثال: اگر دو عنوان مختلف برای صفحه فرود(Landing page) خود داشتید و نمی‌توانستید تصمیم بگیرید که از کدام یک استفاده کنید، می‌توانید به سادگی تست A / B را انجام دهید تا ببینید کدام عنوان برای افزایش تبدیل بهتر عمل می‌کند.

به چند نکته در مورد افزایش نرخ تبدیل توجه داشته باشید:

  • تیتر یا عنوان مهم‌ترین چیزی است که باید به آن توجه کنید. طبق بررسی‌ها به طور متوسط، افراد پنج برابر بیشتر عنوان را می‌خوانند تا متن اصلی. از این‌رو، اگر محصول را در عنوان اصلی خود نمی‌فروشید، 80٪ از پول خود را هدر داده‌اید.
  • هم چنین می‌توانید برای تبلیغ محصولات خود از یک فیلم کوتاه یا بلند استفاده کنید تا ببینید کدام نوع از محتوا بهتر می‌کند.
  • اگر به‌دنبال ابزاری رایگان برای آزمایش A / B هستید، Google Optimize را امتحان کنید که در آن می‌توانید از داده‌های Google Analytics برای رسیدن به نرخ تبدبل بالاتر استفاده کنید.

5. با بهبود سئو سایت، فروش خود را در سیستم افیلیت مارکتینگ افزایش دهید

بهبود سئو سایت، افزایش فروش در افیلیت مارکتینگ

اغلب کسی نمی‌تواند بدون کمک ترافیک جستجو، فروش محصولات خود را افزایش دهد. افرادی که از موتورهای جستجو می‌آیند غالبا مشتریان بالقوه‌ای هستند که به‌دنبال محصول مشخصی می‌گردند. پس جذب این‌گونه کاربران شانس افزایش فروش را بالا می‌برد.

استفاده از کلمات کلیدی مناسب

 کلمات کلیدی که رقبای شما استفاده می‌کنند، به‌دقت بررسی کنید و برخی از آنها را در پست‌های بعدی خود قرار دهید تا میزان ترافیک ارگانیک شما افزایش یابد.

برای لینک‌های وابسته از برچسب Nofollow استفاده کنید

بدون شک این نکته هیچ ارتباط مستقیمی با بهبود میزان فروش در وب‌سایت شما ندارد. اما برای داشتن امنیت بیشتر، باید یک برچسب nofollow به تمام لینک‌های وابسته در وب‌سایت خود اضافه کنید. با اضافه کردن یک برچسب nofollow، شما فقط تأیید می‌کنید، Google نباید درمحاسبه رتبه‌بندی موتور جستجو، رتبه و اعتبار صفحه‌ وب‌سایت شما را به صفحه‌ای که به آن لینک داده‌اید در نظر بگیرد.

6. بررسی محصولات از سایت‌های برتر و موفق در افیلیت مارکتینگ

افیلیت مارکتینگ

اگر مدتی به بازاریابی آنلاین بپردازید، متوجه خواهید شد که نوشتن بررسی محصول به شما کمک می‌کند تا فروش محصول خود را افزایش دهید. اما نوشتن هرگونه بررسی محصول کمکی نخواهد کرد. شما باید نظراتی بنویسید که بفروشند!

با تحلیل بخش بررسی محصولات سایت‌های برتر، درباره چگونگی عنوان آن‌ها، محتوایی که می‌نویسند و جزییات دیگر مطالعه کنید. این به شما کمک می‌کند تا برای افزایش فروش، نظرات متقاعد کننده برای وبلاگ خود بنویسید و از سایت تخصصی خود فروش خوبی داشته باشید.

مردم عاشق جستجوی نحوه دستیابی به کتابچه‌های راهنما و تخفیف محصولات مورد علاقه خود هستند. بنابراین می‌توانید هنگام نوشتن درباره یک محصول خاص در سایت خود، این کلمات کلیدی را در ذهن داشته باشید.

7. اعتماد قلب بازاریابی آنلاین است

اعتماد، قلب بازاریابی آنلاین

اگر اهل وبلاگ‌نویسی هستید، باید یک چیز را بدانید که: مردم از افرادی خرید می‌کنند که آن‌ها را می‌شناسند و به آن‌ها اعتماد دارند. اعتماد واحد پول آنلاین است. بنابراین اگر می‌خواهید فروش خود را افزایش دهید، اعتماد ایجاد کنید.

لینک‌های وابسته خود را مشخص کنید

آیا می‌خواهید در بین خوانندگان و بازدید‌کنندگان خود اعتبار ایجاد کنید؟ به شما پیشنهاد می‌کنیم که مشخص کنید کدام لینک‌ها در وب‌سایت شما لینک‌های مربوط به افیلیت مارکتینگ یا فروش وابسته هستند. به این ترتیب می‌توانید اعتماد بیشتری را در نظر خوانندگان وبلاگ خود جلب کنید.

8. فروش خود در افیلیت مارکتینگ را با تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی افزایش دهید

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی پر‌مخاطب

با اجرای تبلیغات ویژه در شبکه‌های اجتماعی پر‌مخاطب می‌توانید میزان بازدید و فروش وبلاگ خود را بهبود بخشید. پیشنهاد می‌شود توجه ویژه‌ای به وب‌سایت‌های فیس‌بوک، توییتر و اینستاگرام داشته باشید. شما باید در این شبکه‌ها به‌دنبال روش‌هایی باشید تا حداکثر اشتراک‌گذاری و لایک را برای پست‌های خود داشته باشید.

فیس‌بوک:

اگر می‌خواهید مخاطبان در سراسر جهان را پوشش دهید، نمی‌توانید فیس بوک را نادیده بگیرید زیرا بیش از یک میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد. کاربران تقریباً به طور مساوی بین زن و مرد تقسیم شده‌اند.

توییتر:

توییتر پس از فیس‌بوک با میلیون‌ها کاربر فعال، دومین شبکه اجتماعی بزرگ است. کاربران به طور مساوی بر اساس جنسیت تقسیم می‌شوند و به احتمال زیاد کمی بالاتر از متوسطُ، ​​درآمد دارند.

LinkedIn:

عمدتا برای افراد حرفه‌ای طراحی شده است.

اینستاگرام:

این رسانه‌ی اجتماعی نسبتا جدید، هم کاربران زیادی دارد و هم محبوبیت بی‌نظیری در بین جوانان پیدا کرده است.

برای افزایش فروش خود در سیستم افیلیت مارکتینگ از صفحات Landing استفاده کنید، سپس می‌توانید از لینک‌های این صفحات Landing برای تبلیغ آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید. چرا که صفحات فرود باعث حواس‌پرتی کمتری می‌شوند و حواس پرتی کمتر به معنای فروش و نرخ تبدیل بیشتر از صفحات وب شما است.

9. برای افزایش فروش در افیلیت مارکتینگ، یک لیست ایمیل ایجاد کنید

افیلیت مارکتینگ

ایجاد یک لیست ایمیل برای افزایش فروش وبلاگ بسیار جالب و کاربردی است. وقتی لیست کاملی از مشتریان داشته باشید، می‌توانید سود زیادی از آنها کسب کنید. هنگام ارسال ایمیل به آن‌ها، درکنار تبلیغاتی که برای آن‌ها ارسال می‌کنید، در ایجاد آگاهی و ارتباط با آن‌ها هم متمرکز باشید. پس سعی کنید با مشتریان خود تعامل ایجاد کنید و یک لیست ایمیل تهیه نمایید.

10 . از “مناسبت‌های خاص” نهایت استفاده را ببرید

افیلیت مارکتینگ

به‌عنوان یک بازاریاب وابسته حتما از پیشنهادات ویژه، جایزه‌ها و تخفیف‌های منحصربفردی که برنامه‌های افیلیت مارکتینگ در مناسبت‌های خاص مثل یلدا، جمعه سیاه، نوروزو … دارند، برای بالا بردن تعداد مشتریان و افزایش فروش خود استفاده کنید.

11. نقش حیاتی محتوای بصری بر افزایش فروش در افیلیت مارکتینگ

افیلیت مارکتینگ

آیا می‌دانید چرا وبلاگ‌های برتر هزینه‌های زیادی را صرف خرید تصاویر خود می‌کنند، چه اینفوگرافیک‌ها ، تصاویر و یا طرح‌های کلی محصولاتی که آنها تبلیغ می‌کنند؟

به این دلیل که آن‌ها می‌دانند تصاویر جذاب، نرخ تبدیل بیشتری خواهند داشت! هنگام نوشتن نقد و بررسی محصولات یا هر چیز مرتبط با محصولاتی که تبلیغ می‌کنید، حتماً وقت خود را صرف ساخت تصاویر زیبا هم کنید.

هرگز از تصاویر Google استفاده نکنید زیرا بیشتر آن‌ها دارای حق چاپ هستند.

12. از فیلم‌ها برای نشان دادن نحوه‌ی عملکرد محصولات خود استفاده کنید

افیلیت مارکتینگ

 شما می‌توانید برای معرفی محصول خود با ایجاد فیلم‌های کوتاه و مختصر بازدیدکنندگان را جذب کنید. توجه داشته باشید که عناصر اساسی مانند “چه کسی، چه چیزی، کجا، کی، چرا و چگونه” را پوشش دهید و در مورد چگونگی عملکرد محصولات خود و این‌که چگونه می‌توانند برای مخاطبانتان مفید و کاربردی باشند، صحبت کنید.

یک پیشنهاد(تخفیف یا جایزه) در توضیحات ویدئو ارائه دهید، و به بینندگان خود بگویید که چگونه می‌توانند از طریق ویدیوهای شما به محصولی که شما تبلیغ می‌کنید دسترسی سریع داشته باشند.

نتیجه‌گیری

در پایان به‌ یاد داشته باشید که برای موفقیت در فروش، در سیستم افیلیت مارکتینگ، در بلند‌مدت، حفظ مشتریان وفادار و ثابت که همیشه از سایت یا وبلاگ شما خرید می‌کنند بسیار بااهمیت است. پس در تبلیغات و نقد و بررسی‌هایی که برای یک محصول انجام می‌دهید، با مشتریان خود صادق باشید و مانند یک دوست منفعت آن‌ها را نیز در نظر بگیرید.

منابع:

bloggerspassion.com

این پست چطور بود؟

میانگین نظرات / 5.

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهید