()

هنگامی که وارد دنیای همکاری در فروش می‌شوید با افرادی مواجه هستید که می‌خواهند در این شیوه بازاریابی موفق باشند، اما عده انگشت شماری هستند که توانسته‌اند در سیستم‌های همکاری در فروش خودی نشان دهند و اعتبار خوبی کسب کنند. برای این که تبدیل به یک فرد فوق حرفه ای شوید که در این بازار سهمی دارد، لازم است که قوانین این کار را بلد باشید. امروز با افیلی همراه باشید تا مهم‌ترین نکات را باهم بررسی کنیم.

فهرست مطالب

چگونه در افیلیت مارکتینگ موفق باشیم؟

برای آن که در این بازار موفق باشید و طبق اصول بتوانید محصولات را با سودهای کلان بفروشید، لازم است که حتماً این نکته را در نظر بگیرید که بزرگان و افراد موفق در این زمینه چه کاری انجام می‌دهند! شما با یادگیری روش‌ها و فنونی که افراد مطرح در زمینه همکاری در فروش اینترنتی و یا حضوری به کار می‌برند، قادر هستید که تبدیل به یک مهره اصلی در این نوع بازاریابی شوید.

همیشه دو دسته از افراد وجود دارند که در این سیستم تلاش می‌کنند! دسته اول کسانی هستند که با کمک اصول و فنون به همراه تلاش توانسته‌اند برای خود درآمد خوبی از سیستم‌های همکاری در فروش کسب کنند و دسته دیگر اشخاصی هستند که هیچ وقت موفق نشدند و نخواهند شد. این حقیقت باعث می‌شود که این سؤال مهم پرسیده شود که چه چیزی برای موفق شدن در این شیوه بازاریابی لازم است؟

بله درست حدس زدید! جواب دادن به این سؤال آسان نیست و به همین راحتی نمی‌توان گفت کدام عوامل و فاکتورها می‌توانند در میزان موفقیت یک فرد تاثیرگذار باشند، اما در اینجا برای شما 10 راهکار و نکته عملی و حرفه ای آماده کرده‌ایم که می‌تواند شما یا شرکتتان را در این زمینه برای داشتن یک بازاریابی موفق کمک کند.

عاشق همکاری در فروش باشید!

اولین کاری که برای موفقیت در افیلیت مارکتینگ باید انجام دهید، این است که عاشق آن باشید! شما نمی‌توانید در کاری که آن را دوست ندارید، موفق باشید! به‌طور قطع ما انسان‌ها، توان و انرژی خود را برای کارهایی می‌گذاریم که عاشق آن‌ها هستیم و سختی‌های مسیری را تحمل می‌کنیم که خودمان با میل و علاقه قلبی انتخاب کرده‌ایم!

شما نباید تنها برای پول درآوردن وارد این سیستم و روش بازاریابی شوید چرا که شکست خواهید خورد! موفقیت در این زمینه کار آسانی نیست که هر شخص عادی بتواند از پس آن برآید. در ابتدای مسیر شما باید سختی‌هایی را تحمل کنید تا به موفقیت برسید و این موضوع بدون داشتن صبر، حوصله، هدف و عشق امکان‌پذیر نیست.

البته موضوع دیگری که برای داشتن عشق و علاقه مطرح می‌شود، این است که ما انسان‌ها خلاقیت و ایده‌های جدید خود را تنها در زمینه‌هایی بکار می‌بریم که واقعاً دوست داریم، آن‌ها را انجام دهیم. آیا شما هم عاشق همکاری در فروش و سیستم‌های آن هستید یا تنها برای کسب درآمد وارد آن شده‌اید؟ اگر یک فرد مبتدی هستید، توصیه می‌کنیم که مقاله راهنمای جامع افیلیت مارکتینگ برای مبتدیان را مطالعه کنید.

داستان خرگوش و لاکپشت را به یاد آورید! آهسته و پیوسته به سمت رشد حرکت کنید.

در اولین ماه خود می‌خواهید که 50 میلیون تومان سود کسب کنید؟ دست نگه دارید! چنین چیزی هیچ وقت و برای هیچ شخص تازه‌واردی امکان‌پذیر نخواهد بود. دنبال فرمول‌ها و ترفندهایی که به شما وعده می‌دهند در همین ماه اول چنین درآمدی داشته باشید، نباشید! هیچ راه جادویی نیست که شما را در افیلیت مارکتینگ بدون هیچ تجربه قبلی بتواند موفق کند و ماهیانه 50 میلیون تومان برای شما پول دربیاورد!

اولین قدم برای داشتن درآمد 50 میلیونی، این است که هزار تومن از این سیستم درآمد داشته باشید، سپس به مرور آن را به 100 هزار تومان، 1 میلیون تومان، 10 میلیون تومان و نهایتاً به 50 میلیون تومان برسید! این یک فرایند آهسته و پیوسته‌است که شما باید طی کنید تا در آن موفق شوید.

اگر به دنبال این هستید که پس از یک هفته شروع فعالیت در سیستم‌های همکاری در فروش، درآمد میلیونی و بالایی داشته باشید، مطمئن باشید که انگیزه تان سقوط می‌کند و مانند کسی که از برج 100 طبقه به پایین پرت می‌شود، اشتیاق شما هم از بین می‌رود!

برای موفقیت داشتن یک هدف بزرگ، اهداف کوچکی که به صورت گام به گام به سمت این هدف شما را نزدیک می‌کند، انجام تمرین‌های زیاد و … لازم است. سعی کنید در طول مسیر ناراحت و بی‌انگیزه نشوید تا در طول چند ماه به هدف بزرگ خود (که می‌تواند 50 میلیون تومان درآمد در ماه باشد!) برسید.

راستی می‌دانستید که اولین گام برای این موضوع یادگیری اصطلاحات پرکاربردی است که این صنعت و روش بازاریابی استفاده می‌شود؟ برای این که با این اصطلاحات بیشتر آشنا شوید، می‌توانید مقاله اصطلاحات پرکاربرد افیلیت مارکتینگ را مطالعه کنید. در این مقاله سعی شده‌است که تمامی اصطلاحاتی که در شروع مسیر با آن‌ها برخورد می‌کنید، به‌طور مفصل توضیح داده شوند.

افیلیت مارکتینگ چیست
افیلیت مارکتینگ با کمک دیجیتال مارکتینگ

دانش آموز همکاری در فروش رقبا و همکاران خود باشید!

سومین اصلی که برای موفقیت در افیلیت مارکتینگ لازم است، آن را بررسی کنیم، یادگیری از دیگران است! هر فردی که حتی برای یک یا چند ماه زودتر از شما وارد این کار شده‌است، مطمئن باشید که دارای تجربه و علمی است که شاید شما به آن نیاز داشته باشید! شما باید از این اشخاص یاد بگیرید و از آن‌ها بخواهید که اطلاعات خود را با شما به اشتراک بگذارند! شاید می پرسید که چطور باید این کار را انجام دهید و از دیگران یاد بگیرید.

بهترین روش‌هایی که می‌توانید از آن‌ها برای یادگیری در این زمینه کمک بگیرید، عبارت اند از:

  • همکار ارشد خود را به عنوان معلم خصوصی خود در نظر بگیرید و به او هزینه پرداخت کنید! مطمئن باشید که این هزینه تنها یک سرمایه‌گذاری برای داشتن یک موفقیت در بزرگ در آینده است!
  • فرادی را استخدام کنید و یا با آن‌ها کار کنید که از شما موفق ترند و قادر هستید که از آن‌ها چیزی یاد بگیرید.
  • خود را تشنه یادگیری نشان دهید. اکثر افراد موفق دوست دارند که به دیگران کمک کنند.
  • و …

نگران این نباشید که باید برای هر جلسه یک ساعته به مربی یا منتور خود باید 200 تا 500 هزار تومان پرداخت کنید. امید داشته باشید و به نتیجه کاری که انجام می‌دهید، فکر کنید. شما با یادگیری اصول، فنون و تکنیک‌های کاربردی اساتید خود، قادر هستید که اعتبارتان در این بازار را افزایش دهید و یک درآمد عالی داشته باشید.

معمولاً در شبکه‌های افیلیت مارکتینگ، سرگروه‌ها برای این که اعضای آن‌ها بتوانند موفق باشند، نیروهایی را استخدام می‌کنند که تنها وظیفه شان، یاد دادن جدیدترین شیوه‌های فروش است. این کار شاید برای اعضای تیم هیچ هزینه ای نداشته باشد، اما به‌طور قطع برای مدیران شبکه، امری پرهزینه است که ارزشش را دارد. اگر در مورد شبکه‌ها و نرم‌افزارهای همکاری در فروش اطلاعی ندارید، می‌توانید مقاله همکاری در فروش چیست را مطالعه کنید.

هر چیزی را نفروشید! ابتدا یاد بگیرید، سپس بفروشید.

شما باید در مورد هر محصولی که قصد فروش آن را به صورت فیزیکی و یا اینترنتی دارید، اطلاعات کاملی داشته باشید. شما نمی‌توانید ایده‌های جذابی برای فروش محصولاتی که اصلاً آن‌ها را نمی‌شناسید، بدهید. تحقیق کردن اولین گام برای کسب اطلاعات در مورد یک محصول است. شما باید هر محصول را از جنبه‌های زیر مورد بررسی قرار دهید:

  • مزایا و کاربردها
  • معایب و ایرادات محصول
  • مزیت رقابتی این محصول نسبت به کالاهای مشابه

شما باید در هنگام فروش و پروموت کردن محصول خود، این نکته را در نظر بگیرید که چطور باید بر روی مزیت‌ها و ارزش‌های پیشنهادی محصول یا کالای خود مانور بدهید. در واقع مشتریان دوست دارند که بهترین چیزها را داشته باشند و شما با تکیه بر این موضوع که چه ویژگی‌های برتری نسبت به رقبا دارید، می‌توانید مشتری را برای خرید، راحت تر قانع کنید.

شکست را دوست خود بدانید و با مسیر سازگار شوید!

در مسیر همکاری در فروش اینترنتی و یا استفاده از سیستم‌های همکاری در فروش با شکست‌های نسبتاً زیادی روبرو خواهید شد که اگر بر روی خود کار نکرده باشید، احتمالاً شما را از ادامه مسیر منصرف خواهند کرد و شما را به سمت یک مسیر نادرست هدایت خواهند کرد. همان‌طور که از قدیم گفته‌اند، شکست پلی است به سمت پیروزی! شما می‌توانید از تک تک نکاتی که باعث شدند در زمینه فروش ناکام بمانید، درس بگیرید و دوباره با یک شروع قوی تر بپاخیزید.

همکاری در فروش اینترنی
سیستم های همکاری در فروش

بهترین روش برای موفقیت در افیلیت مارکتینگ

بهترین روش برای موفقیت در افیلیت مارکتینگ پس از هر شکست این است که با خود بنشینید و ببینید که کجای مسیر را اشتباه رفته‌اید و چطور باید خود را اصلاح کنید. معمولاً همه افرادی که با شکست‌های پی در پی روبرو می‌شوند از ضعف دانش و مهارت‌های فروش رنج می‌برند، پس آن‌ها ابتدا باید آموزش ببینند، سپس وارد مذاکره با مشتری و یا ساخت صفحاتی در اینترنت برای فروش محصولات خود شوند. مهارت دیگری که در این زمینه می‌تواند به شما کمک کند، این است که خود را با محیط سازگار کنید. سازگار شدن با شکست‌ها و درس گرفتن از آن‌ها، کار ساده ای نخواهد بود و تنها افراد موفق می‌توانند از پس آن برآیند.

اگر تصور می‌کنید که قادر به تحمل سختی‌ها، شکست‌ها و چالش‌های مسیر همکاری در فروش هستید، باید این خبر خوب را به شما بدهیم که آینده ای درخشان و پر پول در این صنعت منتظر شماست. آیا خود را برای یک مسیر پرپیچ و خم که در نهایت به یک مکان رویایی ختم می‌شود، آماده کرده‌اید؟ برنامه‌ریزی کنید و خود را برای یک رویداد بزرگ آماده کنید!

قدم بعدی که می‌توانید برای موفقیت در افیلیت مارکتینگ بردارید، این است که یک برنامه داشته باشید. داشتن یک برنامه خوب برای تبلیغات، مذاکره و … می‌تواند شما را چند سال جلو بیندازد و از تمام رقبایتان پیشتاز تر کند. برای برنامه‌ریزی لازم است که چند اصل و مهارت را در نظر بگیرید. برای تبلیغ محصول خود، فکر کنید که دیدگاه مشتری و صاحب محصول چیست؟ آن‌ها دوست دارند که بیشتر بر روی چه چیزی تمرکز شود؟

برنامه‌ریزی کنید

برنامه‌ریزی کردن و تهیه یک تقویم عملیاتی که قابل اجرا باشد، یکی از مهارت‌های افراد افیلیت مارکتر موفق است. این افراد می‌دانند که چطور با این روش، شغل خود را مدیریت کنند، ارتباطات جدید برقرار کنند و محصولاتشان را بفروشند. شاید در ابتدا مانند هر شخص دیگری که اقدام به تهیه پلن برای همکاری در فروش اینترنتی و یا حضوری می‌کند، برنامه‌های شما هم سر از سطل آشغال دربیاورند و یا به سمت آن پرتاب شوند!

شما نباید از ابتدا توقع داشته باشید که برنامه‌هایتان به شکلی صحیح و برنامه‌ریزی شده پیش بروند و شما در افیلیت مارکتینگ موفق شوید. شما باید برای این کار ابتدا ذهنیت خود را بر روی این تمرین بدهید که چطور تمامی جوانب را ببیند، سپس به این فکر کنید که چطور باید همه اطلاعات را باهم ترکیب کنید.

هر کسی حق انتخاب دارد که از شما بخرد یا نه؟ شما باید در صفحه‌های همکاری در فروش اینترنتی خود و یا مذاکرات افیلیت مارکتینگی که از نزدیک انجام می‌دهید به طرزی استراتژی خرید را طراحی کنید که فرد متقابل شما قانع شود که از شما خرید کند. در این زمینه شاید خواندن مقاله افیلیت مارکتینگ، چگون نرخ تبدیل فروش شما را بالا می‌برد، می‌تواند کمک کند.

بر روی یک قسمت از بازار کار کنید! (نیچ مارکتینگ را جدی بگیرید)

این روزها همکاری در فروش مخصوصاً به صورت مجازی و اینترنتی مانند گذشته نیست و بسیار پیشرفت کرده‌است، شما باید این روزها از روش‌های جدیدی که برای بازاریابی وجود دارد، پیروی کنید! یکی از اصل‌هایی که این روزها در همه زمینه‌های بازاریابی جواب می‌دهد و در حال استفاده است، نیچ مارکتینگ است!

این شیوه از بازاریابی که در مورد هدف گرفتن تنها بخشی از بازار صحبت می‌کند، این روزها به قدری مورد متوجه است که برای همکاری در فروش اینترنتی و حضوری توصیه می‌شود. شما می‌توانید از این روش برای ایجاد دارایی، مشتریان دائمی و … کمک بگیرید. هرچقدر که بتوانید با تمرکز بیشتری بر روی یک موضوع فعالیت کنید، کسب سود بالاتری از بازار خود خواهید برد.

این قانون سال هاست که برای موفق‌ترین افراد حوزه افیلیت مارکتینگ جواب می‌دهد و آن‌ها را در پیشبرد سیستم‌های همکاری در فروش، کمک می‌کند. در این زمینه شما باید فعالیت کمتری هم برای جلب اعتماد مخاطب هنگام بررسی کاتالوگ محصولات و یا سایتتان انجام دهید. همچنین اگر قصد تبلیغات دارید، هزینه ای که باید پرداخت کنید، کمتر از حد تصورتان خواهد بود.

هیچ وقت برای شروع همکاری در فروش دیر نیست!

شاید سال هاست که این جمله را برخی از افرادی که سواد کافی ندارند، بلند جار می‌زنند که افیلیت مارکتینگ مرده است و باید به دنبال روش‌های دیگری برای پیشبرد اهداف بازاریابی بود. برای این که به شما هم اثبات شود که چرا هنوز استفاده از این شیوه بازاریابی رواج دارد و باید از آن استفاده کرد، توصیه می‌کنیم، مقاله همکاری در فروش بهترین راه کسب درآمد از اینترنت را مطالعه کنید.

حقیقت این است که هیچ وقت این شیوه بازاریابی نمی‌میرد و همیشه با رشد فناوری، تکنولوژی و ابزارهای آن، بیشتر اوج می‌گیرد! هرچقدر که سرعت پیشرفت بالاتر باشد، اوج‌گیری و ظهور مسائل جدید بیشتر خواهد بود. بهتر است که زیاد به حرف افراد غیر متخصص گوش ندهید و خودتان به دنبال این باشید که چگونه می‌توانید با تجربیات افراد حرفه ای و منابعی که در اختیار دارید، بالاترین فروش را تجربه کنید.

الان که در حال خواندن این مقاله هستید، جالب است بدانید که سودآوری سیستم‌های همکاری در فروش نسبت به گذشته در حال رشد است و افراد جدیدی با این سبک از بازاریابی آشنا شده‌اند. تنها چیزی که الان برای موفق شدن لازم است درک کنید تا بتوانید شروع کنید، این است که تکنیک‌های قدیمی در کنار فناوری‌های جدید (شبکه‌های اجتماعی، سئو و …) می‌توانند برای شما یک فروش بی نظیر را به ارمغان بیاورند!

سعی کنید که هر روز در این زمینه تحقیق کنید و روش‌های فروش را بدست آورید. هرچقدر که بتوانید بهتر برای این موضوع خود را آماده‌سازی کنید، نتیجه ای که در نهایت می‌توانید مشاهده کنید برای خودتان هم جذاب تر خواهد بود. آیا آماده یک شروع قوی با گام‌های پیوسته هستید؟

یک تیم بسازید و از هم افزایی استفاده کنید

در روزهایی که همه در حال کار برای ساخت کسب و کارهای قوی و قدرتمندی هستند، ساختن تیم‌هایی که به صورت هم افزایی به فروش و افزایش درآمد شما کمک کنند، یک ضرورت و نیاز است که باید به آن به اندازه کافی توجه داشت. تیم در کنار مزیت‌هایی مانند همین هم افزایی، قادر است که به شما کمک کند تا وقت آزاد بیشتری برای خود داشته باشید و قادر به انجام کارهای دیگری برای توسعه فروش خود پیدا کنید.

همه ما زندگی شخصی داریم که باید به آن رسیدگی کنیم و آن را پوشش دهیم، اما کارهای پرزحمتی مانند همکاری در فروش اینترنتی و افیلیت مارکتینگ که روی بورس هستند، وقت زیادی از آدم می‌گیرند که اگر برای آن برنامه‌ریزی نکنید به مشکل بر خواهید خورد.

کارهای تیمی و ایده‌های جمعی می‌توانند در ساخت امپراطوری‌های فروش به شما کمک کنند و درآمدتان را چند برابر کنند. هرچقدر که در یک مبارزه، تیم همدل تر و قدرتمندتر عمل کند، نتیجه ای که در نهایت مشاهده خواهید کرد، شما را بسیار شوکه خواهد کرد. برای گزینش تیم خود حتماً دقت داشته باشید که تنها از افراد با انگیزه و با استعداد برای این کار استفاده کنید.

همیشه فعال باشید! (خلاقیت را به سمت خود بکشانید.)

یکی دیگر از چالش‌های افیلیت مارکترها، این است که معمولاً آدم‌های فعالی نیستند! در این شغل و جایگاه شخصی می‌تواند موفق باشد که همیشه فعال باشد. فرد فعال لزوماً به معنای پرجنب و جوش نیست، بلکه به معنای شخصی است که ذهن خود را همیشه تازه نگه می‌دارد، البته ورزش کردن هم باید در برنامه یک فروشنده موفق جا داشته باشد.

حقیقت این است که همکاری در فروش اینترنتی و یا حتی فیزیکی، کاری استرس زاست! فردی که زندگی سالم به معنای ورزش روزانه و رژیم غذایی مناسب نداشته باشد، احتمالاً در این زمینه شکست بزرگی خواهد خورد. شما با ورزش می‌توانید ذهن و بدن خود را آماده کنید و خلاقیت را به درون زندگی خود راه دهید.

برای این کار لازم نیست که تبدیل به یک ورزشکار فوق حرفه ای شوید، بلکه دویدن و ورزش سبک در هفته به صورت منظم، می‌تواند تمامی این فواید را برای شما ایجاد کند و شما را همیشه با انگیزه نگه دارد. آیا شما فردی فعال از نظر ذهنی یا ورزشی هستید؟ برنامه ورزشی شما در طول هفته یا روز به چه صورت است؟

اگر یک فرد موفق در زمینه افیلیت مارکتینگ باشید، چه مقدار درآمد خواهید داشت؟

سؤال متداولی که همیشه پرسیده می‌شود، این است که اگر من به تمام اصول بالا پایبند بودم و توانستم برای خودم مهارت‌های لازم را بدست آوردم، چه مقدار می‌توانم درآمد داشته باشم! این سؤال به قدری مهم است که حتی خواب را از چشمان تازه‌وارد این صنعت می‌گیرد و آن‌ها را هیجان زده می‌کند!

این موضوع مخصوصاً برای کسانی مطرح می‌شود که قصد دارند به شکل اینترنتی، همکاری در فروش را تجربه کنند و به درآمدهای بالا ارشدهای خود برسند. در این زمینه اشکالی ندارد که شما هم مانند دیگر تازه واردان و مبتدیان مدام این سؤال را بپرسید و یا به این موضوع فکر کنید. در ادامه این مقاله می‌خواهیم کمی در مورد درآمد یک افیلیت مارکتر موفق صحبت کنیم که به 10 نکته بالا کاملاً پایبند است. آیا آماده ایجاد تحول در میزان درآمد خود هستید؟

درآمد یک افیلیت مارکتر با فرمول محاسبه نمی‌شود! (عوامل تأثیرگذار بر درآمد یک افیلیت مارکتر)

درست مانند هر شغل دیگری که در بازار کار وجود دارد، افرادی هم که در این زمینه فعالیت می‌کنند، درآمدشان بسته به این که در چه درجه ای مشغول به فعالیت هستند و یا عوامل تأثیرگذار برای آن‌ها به چه صورت است! شما نمی‌توانید برای این کار یک فرمول واحد پیدا کنید که به شما کمک کند، میزان درآمد خود را تخمین بزنید، اما نکاتی است که باید در مورد آن‌ها اطلاع داشته باشید.

معمولاً کسانی که در دنیای مجازی و اینترنت به افیلیت مارکتینگ می‌پردازند، ابتدا باید این موضوع را بپذیرند که در دنیای اینترنت میلیاردها و شاید تریلیون‌ها دلار پول نقد وجود دارد که شما می‌توانید آن‌ها را به سمت خود جذب کنید! بنابراین شاید بهتر است که برای این کار محدودیت درآمدی قائل نشوید. البته شناخت عوامل تأثیرگذار می‌تواند به شما کمک کند.

عوامل مهم و تأثیرگذار بر روی میزان درآمد همکاری در فروش

یک بازاریاب موفق در این زمینه به خوبی می‌داند که عوامل زیر بر روی درآمد کار او تأثیر می‌گذارند:

میزان سرمایه‌گذاری اولیه برای همکاری در فروش

شاید می‌پرسید که چرا باید یک افیلیت مارکتر که کالای دیگران را می‌فروشد، باید سرمایه اولیه نیاز داشته باشد؟ شما برای این که در این کار و یا هر روش بازاریابی اینترنتی دیگری موفق باشید، نیاز به سایت و یا شبکه‌های اجتماعی دارید! اگر هم به فرض از قالب‌های رایگان و آماده برای این کار استفاده کنید، هزینه تبلیغات، راه اندازی سایت (هاست و دامین) و … جزو سرمایه‌گذاری اولیه شما محسوب می‌شوند!

به‌طور طبیعی هرچقدر سرمایه‌گذاری بیشتری بر روی اصول انجام دهید و تبلیغات موثرتری در ابتدا داشته باشید، درآمد و مسیر رشد شما سریع تر حرکت خواهد کرد. باتوجه به وضعیت فعلی کشورمان شاید مبلغ 500 هزار تومان تا یک میلیون تومان برای شروع کافی باشد.

اگر این سرمایه را ندارید، می‌توانید آن را از نزدیکان خود قرض بگیرید. مطمئن باشید که با گذشت زمان و پایبندی به اصولی که در بالاتر به آن‌ها اشاره کردیم به یک درآمد ثابت و پایدار خواهید رسید که ارزش سختی‌ها، چالش‌ها و مصیبت‌های طول مسیر را خواهد داشت.

میزان تجربه و مهارت در فروش اینترنتی و یا فیزیکی

عامل دیگری که در میزان درآمد همکاری در فروش اینترنتی و فیزیکی تاثیر گذار است، میزان تجربه و مهارتی است که یک افیلیت مارکتر دارد! هرچقدر که میزان مهارت‌های دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی آنلاین شما افزایش پیدا کند، راحت تر خواهید توانست که محصولات و کالاهایی که قصد فروششان را دارید به مشتریان بالقوه ای که جذب می‌کنید، بفروشید.

برای همین توصیه می‌شود که پس از سرمایه‌گذاری اولیه، دائماً بر روی دانش خود برای افزایش میزان درآمدتان سرمایه‌گذاری کنید. سرمایه‌گذاری بر روی دانشتان، شاید مهم‌ترین کاری باشد که برای افزایش میزان درآمد تان به شما کمک خواهد کرد. در این زمینه آیا شما هم در دوره‌های آنلاین و حضوری شرکت کرده‌اید؟

نظم و میزان پافشاری روزانه بر روی برنامه

عامل دیگری که بر روی میزان درآمد شما از همکاری در فروش تأثیر می‌گذارد، نظم و میزان استقامت شما در برابر سختی‌ها و روزهایی است که در فروش شکست می‌خورید! هر چقدر که در این زمینه قدرتمندتر باشید و نظم بیشتری داشته باشید، قادر خواهید بود که در پایان ماه، پول بیشتری بدست آورید.

برای همکاری در فروش اینترنتی و بازاریابی آنلاین، لازم است که شما حتماً استمرار داشته باشید و به صورت منظم اقدام به تولید محتوا، ارتباط با مشتریان، ایجاد تعامل در شبکه‌های اجتماعی و … کنید. مطمئن باشید در پایان کسی برنده است که آهسته و پیوسته حرکت می‌کند.

برای این کار استفاده از دفترچه‌های برنامه‌ریزی که به شما و روتین روزمره تان نظم می‌دهد، می‌تواند قدم خوبی باشد. آیا شما راهکار دیگری دارید که بتوانید با استفاده از آن به یک نظم و روتین منظم برای موفقیت پایبند باشید؟ آن روش چیست؟

حجم بازار انتخاب شده محصول یا کالا

فاکتور دیگری که بر میزان فروش و به‌طور مستقیم میزان درآمد شما تاثیر خواهد گذاشت، حجم بازار محصول یا کالایی است که شما انتخاب کرده‌اید. هرچقدر که این بازار گسترده‌تر باشد، شما مشتریان بالقوه بیشتری خواهید داشت که باعث می‌شود، میزان فروش بالاتری را تجربه کنید.

تیم‌ها و اشخاص موفق، معمولاً در ابتدا قسمتی از بازارهای بزرگ را مورد هدف قرار می‌دهند و به مرور زمان آن را گسترش می‌دهند؛ بنابراین مهم است که از ابتدای کار حتماً محصول یا کالایی برای افیلیت مارکتینگ انتخاب کرده باشید که دارای یک بازار نسبتاً گسترده باشد.

به عنوان مثال در این زمینه برخی از افیلیت مارکترهای موفق، اقدام به فروش محصولات داخلی کشور خود به کل جهان می‌کنند. این کار برای کشورهایی مثل ما که ارزش ارزهای خارجی بسیار بالاست، می‌تواند به افزایش نجومی درآمد شما کمک کند. البته همان‌طور که می‌دانید، این کار نیاز مهارت‌های پیشرفته ای است که باید در طول مسیر فروش آن‌ها را به مرور فرا بگیرید.

فقط به عنوان یک راهنمایی کوچک باید به شما بیان کنیم که اینترنت فضای بسیار گسترده‌ای است که روزانه در آن‌ها صدها میلیون نفر و یا حتی میلیاردها نفر فعالیت می‌کنند. پس قدرت اینترنت، شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها را دست کم نگیرید و فروش به کشورهای دیگر را امری محال فرض نکنید.

نتیجه‌گیری: چگونه از دانسته‌های همکاری در فروش خود استفاده کنیم؟

حالا که با نکات موفقیت در افلیت مارکتینگ آشنا شدید و دانستید که چه عوامل و فاکتورهایی بر روی میزان درآمد یک بازاریاب همکاری در فروش تأثیر می‌گذارد، نوبت آن می‌رسد که با چند گام عملی برای شروع امپراطوری خود آشنا شوید. شما با انجام دادن این گام‌ها قادر خواهید بود که تبدیل به یک قهرمان واقعی در فروش شوید.

این گام‌ها در واقع همان مراحلی هستند که شما باید برای طراحی سایت و شبکه‌های اجتماعی خود به صورت اصولی بردارید. این قدم‌های ابتدایی عبارت اند از:

  • انتخاب یک بازار هدف که قابلیت گسترش و یا حتی فروش بین‌المللی داشته باشد.
  • بررسی و تحقیق در مورد مشتریان بالقوه و گزیده کردن آن‌ها برای شروع برنامه‌ریزی (نیچ مارکتینگ)
  • ایجاد و راه اندازی یک سایت فروشگاهی یا محصولات مرتبط با کالایی که انتخاب کرده‌اید (استفاده از قالب‌های آماده و یا طراحی سایت)
  • راه اندازی سوشیال نتورک در مکان‌هایی که مشتریان بالقوه شما حضور دارند (مانند اینستاگرام، لینکدین، پینترست و …)
  • تبلیغات در فضای آنلاین و استفاده از فنون دیجیتال مارکتینگ (سئو، بازاریابی محتوا، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، ویدئو مارکتینگ و …)
  • ایجاد ارتباط و تعامل سازنده با مشتریان و جلب اعتماد
  • فروش محصولات و کسب درآمد

این گام‌ها شاید در نگاه اول ساده به نظر برسند، اما پیاده‌سازی آن‌ها به صورت اصولی و استفاده از تکنیک‌ها، کار سخت و نسبتاً دشواری است که هر شخصی قادر به انجام آن‌ها نیست. در این زمینه بازهم توصیه می‌کنیم که حتماً از تجربیات موفق دیگران یاد بگیرید و در مورد اجرا و پیاده‌سازی فنون پرس و جو کنید. اگر خودتان صاحب یک کسب و کار هستید، توصیه میکنیم که حتما مقاله 19 دلیل برای رشد کسب و کارتان از طریق افیلیت مارکتینگ را مطالعه کنید.

موفقیت در سیستم‌های همکاری در فروش و داشتن یک سایت برتر در زمینه همکاری در فروش اینترنتی، کار آسانی نیست، اما مطمئن باشید که کار ارزشمند و پر بازده ای است. در این زمینه شما هم می‌توانید تجربیات، سوالات و نظرات خود را با ما و دیگر افرادی که این مقاله را مطالعه می‌کنند به اشتراک بگذارید.

منابع:

این پست چطور بود؟

میانگین نظرات / 5.

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهید