()

سیستم همکاری در فروش(بازاریابی وابسته) در مورد کسب درآمد یک فرد یا شرکت(ناشر) از تبلیغ محصول شرکت دیگر است. به‌عبارت ساده‌تر در مورد همکاری با سایر شرکت‌ها و کسب درآمد از اینترنت است.

این کار با استفاده از شرکای تبلیغاتی انجام می‌شود، به این صورت که هر بار خرید یا بازدید از وب‌سایت، از طریق لینک‌های آن‌ها انجام گیرد، کمیسیون دریافت می‌کنند. این یک سناریو برد/برد است! یکی از راه‌های انجام این کار ایجاد محتوا برای وبلاگ‌ها و رسانه‌های اجتماعی است، جایی که لینک وابسته به‌طور ظریف به محتوا اضافه می‌شود.

سالانه درآمدهای حاصل از سیستم‌های همکاری در فروش 12 میلیارد دلار تخمین زده می‌شود! این بدان معناست که مشارکت در سیستم همکاری در فروش راهی عالی برای کسب درآمد آنلاین بدون سرمایه‌گذاری اولیه است. با در نظر گرفتن این واقعیت، زمان آن رسیده است که روندهای آینده، که سود حاصل از این سیستم را در سراسر جهان افزایش می‌دهند، بیشتر بررسی کنیم.

 ۱. تمرکز بیشتر روی موبایل برای افزایش کارایی سیستم همکاری در فروش

تمرکز بیشتر روی موبایل برای افزایش کارایی سیستم همکاری در فروش

اگر بخواهیم واقعیت را بپذیریم، اکثر ما روزانه زمان زیادی را صرف تلفن خود می‌کنیم. ما یک جامعه معتاد به فناوری تلفن همراه هستیم. تلفن‌های مردم به رایانه‌های شخصی تبدیل شده‌اند که می‌توانند از آن‌ها به‌عنوان کانال‌های چت، دستگاه‌های خرید یا حتی فضایی برای کار استفاده کنند.

این بدان معناست که اگر صاحبان برندها و ناشران بخواهند از سیستم همکاری در فروش حداکثر استفاده را ببرند، تولید محتوا برای موبایل در درجه اول اهمیت خواهد بود. در آینده یقینا شرکت‌ها بیش از پیش به سمت طراحی سایت‌های خود برای استفاده راحت و بهینه در موبایل خواهند رفت.

از آن‌جا که ما بیشتر برای انجام کار‌های عمومی متکی به موبایل‌های خود هستیم‌، ناشران باید اطمینان حاصل کنند که در طراحی و ایجاد رسانه خود از یک روند ساده پیروی کنند. در غیر این‌صورت‌ اگر پروسه خرید هنگام کلیک از طریق تلفن همراه گیج‌کننده باشد، کاربر سایت را ترک کرده و فرصت‌های تبلیغاتی بالقوه از دست خواهند رفت.

۲. تأثیر اینفلوئنسر‌ها بر سیستم همکاری در فروش

 تأثیر اینفلوئنسر‌ها بر سیستم همکاری در فروش

محبوبیت اینفلوئنسرها همچنان در حال افزایش است. مشارکت با اینفلوئنسرها راهی عالی برای افزایش سود است. آن‌ها پول دریافت می‌کنند یا محصولات رایگان به آن‌ها داده می‌شود تا مخاطبان خود را به‌طور ظریف ترغیب به خرید یا فعالیت مورد نظر صاحب برند کنند، چه کفش، دسر یا حتی موارد مربوط یه تکنولوژی‌های جدید. و به این صورت، اساساً آن‌ها به بازاریاب وابسته تبدیل می‌شوند.

دلیل دیگری که باید از سازگاری مشاغل تا حد ممکن با مویایل اطمینان حاصل شود این است که اینفلوئنسرها بیشترین تأثیر را در اینستاگرام دارند و این رسانه‌ اجتماعی عمدتا یک سایت مبتنی بر تلفن همراه است. بنابراین، منطقی است که اطمینان حاصل شود که کاربران هنگام کلیک از اینستاگرام به سایت محصول، از یک تجربه روان لذت می‌برند.

یکی از دلایل موفقیت اینفلوئنسرها این است که می‌توانند روتین طبیعی محتوای خود را داشته باشند در حالی که به فروش محصول هم می‌پردازند. این یک تجربه خرید ارگانیک و هوشمند برای افراد ایجاد می‌کند. با اعتماد بیشتر شرکت‌ها به اینفلوئنسرها، این نوع سیستم همکاری در فروش هم‌چنان در حال رشد است.

 ۳. هوش مصنوعی(AI) نقش بزرگ‌تری را ایفا خواهد کرد

هوش مصنوعی(AI) نقش بزرگ‌تری را ایفا خواهد کرد

این به معنای هجوم ربات‌ها برای فروش کالا‌ها به ما نیست! این بدان معناست که هرچه تعداد بیشتری از افراد از هوش مصنوعی فعال شده مانند Siri یا Alexa استفاده می‌کنند، بازار وابسته در این زمینه رشد می‌کند.

نحوه تعامل مشتریان با اطلاعات در حال تغییر است. و در کشور ما هم به‌زودی استفاده از سیستم‌های مشابه، فراگیر خواهد شد. بنابراین در آینده تبلیغ کنندگان باید راهی برای کار در این زمینه پیدا کنند. چه با استفاده از ابزارهای همکاری بازاریابی و چه با ایجاد سیستم همکاری در فروش با حس صدا.

۴. محبوبیت وبلاگ‌ها افزایش می‌یابد

محبوبیت وبلاگ‌ها افزایش می‌یابد

به‌طور کلی، وبلاگ‌ها در حال حاضر منبعی هستند که برای سیستم همکاری در فروش بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. آن‌ها وسیله‌ای عالی برای بهینه‌سازی SEO و کلمات کلیدی و قرار دادن تبلیغات هستند.

امروزه وبلاگ‌ها همه جا هستند. آن‌ها از وبلاگ‌های شخصی آماتور گرفته تا وبلاگ‌های حرفه‌ای شرکت‌ها را شامل می‌شوند. بنابراین آن‌ها مکان مناسبی برای ادغام یک محصول و استفاده از سیستم همکاری در فروش هستند.

فکرش را بکنید. قبلاً، اگر می‌خواستیم چیزی را بدانیم، باید وقت زیادی از عمر خود را صرف تحقیق و جمع‌آوری جزئیات می‌کردیم. اکنون، تنها کاری که باید انجام دهیم این است که آن را در گوگل جستجو کنیم تا تعداد زیادی پست وبلاگ ظاهر ‌شود.

البته کسب درآمد از طریق وبلاگ‌ها نیاز به کمی دانش در این زمینه دارد و متأسفانه قرار دادن کلمات کلیدی تصادفی کافی نیست. باید کلمات کلیدی و لینک‌های مناسب را در محتوای خود قرار دهیم.

۵. مشتریان از ویدیو به‌عنوان یک رسانه بازاریابی محتوا استقبال می‌کنند

مشتریان از ویدیو به‌عنوان یک رسانه بازاریابی محتوا استقبال می‌کنند

بر اساس آمار بازاریابی ویدئویی در سال 2020، 84 درصد از مردم می‌گویند که با دیدن ویدئوی یک نام تجاری متقاعد شده‌اند که یک محصول یا خدمات را خریداری کنند. دو سوم مردم(66 درصد) در پاسخ به این سوال که بیشتر چگونه دوست دارند در مورد یک محصول یا خدمات اطلاعات کسب کنند، از علاقه خود به تماشای یک فیلم کوتاه در مورد محصول صحبت کردند.

با توجه به این اطلاعات، مشتریان شما احتمالاً از ویدیو برای جستجو، ارزیابی و خرید محصولات استفاده می‌کنند. خوشبختانه شروع کار آسان است. شما می‌توانید ویدئوهای توضیحی کوتاه و مطالب این‌چنینی را ایجاد کنید تا مشتریان را در مورد محصولات خود و نحوه استفاده از آن‌ها بیشتر آگاه کنید. محبوبیت YouTube به‌عنوان یک پلتفرم تأثیرگذار، فرصت‌های زیادی را برای جستجو و یافتن ناشرانی که از قبل در این رسانه کار می‌کردند فراهم می‌کند.

۶. محتوای شخصی رشد خواهد کرد

محتوای شخصی رشد خواهد کرد

محتوای شخصی به‌طور گسترده‌ای در حال افزایش است. از آنجایی که امروزه محتوا در همه جا وجود دارد، شرکت‌ها و ناشران مجبور خواهند شد تا از تاکتیک‌های غیر معمول برای معرفی و تبلیغ شرکت خود در آینده استفاده کنند. بخش عمده‌ای از این امر استفاده از محتوای شخصی است.

مخاطبان را هدف قرار دهید، شخصی‌سازی باید با تاکتیک‌های دیگر ترکیب شود. این امر می‌تواند فراخوان یا یادآوری محصولاتی باشد که قبلاً مخاطب به آن‌ها علاقه نشان داده است. محتوای شخصی را می‌توان از طریق تبلیغات، ایمیل‌ها، فیلم‌ها و حتی وبلاگ‌های رسانه‌‌‌‌‌‌‌‌های اجتماعی ایجاد کرد. بنابراین به‌جای ایجاد یک کمپین بازاریابی عمومی، شرکت‌ها می‌توانند نام، مکان یا مواردی را که کاربر مشاهده کرده است، ‌اضافه کنند.

به‌عنوان مثال‌، شرکتی هدف تمدید اشتراک را دارد. به‌جای ارسال ایمیلی که این‌طور شروع می‌شود: “سلام، اشتراک ما را بررسی کنید  … ” شرکت‌ها باید تعاملات خود را شخصی کنند و بگویند: “سلام کاربر گرامی، رضا اسدی، اشتراک اینترنت شما به پایان رسیده است، شما می‌توانید از طریق لینک ارسالی نسبت به شارژ مجدد اقدام فرمایید. “

خاص‌تر و شخصی‌تر بودن به جلب توجه مخاطبین کمک می‌کند و باعث می‌شود احساس بهتری داشته باشند.

۷. بررسی سیستم عامل‌های مختلف

 بررسی سیستم عامل‌های مختلف

وقتی صحبت از سیستم همکاری در فروش به میان می‌آید، بازاریابان تمایل دارند از روش‌های سنتی “رسانه‌ای” برای رساندن پیام استفاده کنند. نمونه‌هایی از این موارد مانند رسانه‌های اجتماعی‌، ایمیل‌ها و وبلاگ‌ها است.

همان‌طور که قبلاً مطرح شد، این‌ها روش‌های عالی استفاده ازسیستم همکاری در فروش هستند. با این حال، با توجه به رقابت نزدیک‌‌تری که درآینده وجود خواهد داشت و برای‌ موفقیت در این رقابت، ناشران باید سایر بسترها و روش‌های اتصال به مشتریان را در نظر بگیرند.

ما در عصری بسر می‌بریم که خلاقیت، کلید اصلی برای معروف شدن است. یک نقطه عالی برای شروع، بررسی سایر اشکال رسانه‌ای است که مشتریان با آن ارتباط برقرار می‌کنند. به لطف افزایش استفاده از تلفن همراه، بسیاری از ما در حال بازی کردن با تلفن‌های خود هستیم. بنابراین با پیشرفت تکنولوژی، شرکت‌های بیشتری از بازی‌ها برای فروش استفاده می‌کنند. این امر به این دلیل است که بازی‌ها اعتیادآور هستند و از استراتژی‌هایی استفاده می‌کنند تا افراد را درگیر خود کنند. این‌گونه می‌توانند برند تجاری خود را معرفی و تبلیغ کنند.

یکی دیگر از این بسترها، واقعیت مجازی(VR) و (AR) است. در آینده خواه ناخواه فشار اتوماسیون بازاریابی و هم‌گامی با آخرین تکنولوژی‌های مد روز، این روندها را هیجان انگیزتر و فراگیرتر خواهد کرد.

خوشبختانه، ابزارهای فراوانی برای ناشران خلاق وجود دارد، که می‌توانند از ایده‌های آینده‌نگرانه حداکثر استفاده را ببرند تا به آن‌ها کمک کند یک قدم جلوتر از رقبای خود باشند. 

سخن آخر

با تغییر مداوم محیط بازاریابی، ناشران باید روندها را حفظ کرده و به حرکت خود ادامه دهند. بنابراین، یک کمپین ممکن است شامل شخصی سازی، روش‌های سنتی، نگاه به آینده یا هر سه باشد.

اما یک چیز قطعی است، در دنیای رو به رشد پیش رو که تکنولوژی در آن بیش از پیش تاثیرگذار خواهد بود برای موفقیت در سیستم همکاری در فروش و دستیابی به مزیت رقبا، باید روندهای نوظهور را که در این مقاله مشخص شده است، دنبال کرده و خود را با آن‌ها تطبیق دهید.

به‌نظر شما چه موارد دیگری در آینده، برروی سیستم همکاری در فروش تاثیرگذار خواهند بود؟ در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

منابع

www.datafeedwatch.com

easyaffiliate.com

این پست چطور بود؟

میانگین نظرات / 5.

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهید