()

فرقی نمی‌کند که شما به دنبال کد تخفیف یک وب سایت خاص هستید؛ یا اینکه می‌خواهید فروشگاه‌هایی که یک محصول ویژه را عرضه کرده‌اند پیدا کنید؛ در هر صورت افیلیت مارکترهای ایرانی کمکتان می‌کنند بهترین انتخاب را داشته باشید.

حتما برایتان پیش‌آمده که برای خرید یک محصول خاص اینترنت را زیر و رو کنید. به نظرتان چه چیزی این خرید را سخت می‌کند؟ آیا جز این است که باز کردن آدرس وب سایت فروشگاه‌های اینترنتی در تب‌های مختلف و تنوع فروشگاه‌ها تمرکزتان را از بین می‌برد!

این مشکل به‌اندازه‌ای جدی است که، گاهی ممکن است به‌طور کامل قید خرید اینترنتی را بزنید و به‌جای آن خرید حضوری را انتخاب کنید. افیلیت مارکتر‌ها آمده‌اند تا این مشکل را برطرف کنند.

در این مقاله قصد داریم شما را با شش تا از افیلیت مارکترهای موفق ایرانی آشنا کنیم، با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

قبل ازینکه ادامه مقاله را بخوانید بهتر است در خصوص واژه افیلیت مارکتر بیشتر بدانید.

معرفی افیلیت مارکترهای موفق ایرانی

اگر با افیلیت مارکتر‌های موفق ایرانی و حیطه کاری آن‌ها آشنایی کافی ندارید؛ نگران نباشید! در این مقاله از افیلی قرار است بهترین وب سایت‌هایی که در این زمینه فعالیت دارند را به شما معرفی کنیم.

موتور جستجوی هوشمند ترب
موتور جستجوی هوشمند ترب

1. ترب؛ یک موتور جستجوی جذاب برای مقایسه اقلام متنوع

برایتان پیش‌آمده که بخواهید قیمت دو گوشی موبایل، لوازم صوتی تصویری، مواد غذایی و… را با هم مقایسه کنید؟ به نظرتان چه روشی برای این کار مناسب است؟ نوشتن اسم محصولات متنوع و مقایسه قیمت آن‌ها؛ یا باز کردن چند صفحه وب و مقایسه قیمت محصولات مختلف.

ما راه ساده‌تری نشانتان می‌دهیم. وب سایت ترب همان چیزی است که به دنبالش هستید. ترب یک موتور جستجوی قدرتمند است که اطلاعات بیش از ۱۵۰۰ فروشگاه معتبر اینترنتی ایرانی در آن وجود دارد.

وقتی وارد این موتور جستجو می‌شوید، کافی است اسم کالایی که می‌خواهید را وارد کنید. در کمترین زمان اسم فروشگاه‌های ارائه‌کننده آن محصول لیست می‌شود؛ و به‌راحتی می‌توانید بهترین فروشگاه را برای خرید انتخاب کنید.

اگر مالک فروشگاه اینترنتی هستید و می‌خواهید محصولات باکیفیت و ارزان قیمتتان را به کاربران معرفی کنید؛ کافی است قسمت فرایند همکاری با فروشگاه‌ها در ترب را ببینید. با کمک این موتور جستجو می‌توانید فروشتان را افزایش دهید و محصولتان را به دست مصرف‌کننده‌های واقعی برسانید.

با همه این گفته‌ها باید هم نام ترب در بین افیلیت مارکترهای موفق ایرانی بدرخشد.

ایمالز موتور جستجوی کالا
ایمالز موتور جستجوی کالا

2. ایلماز؛ یک جستجوگر قدرتمند کالا و فروشگاه اینترنتی

ایلماز هم مانند ترب یک موتور جستجوی قدرتمند و یکی از افیلیت مارکترهای موفق ایرانی است. این وب سایت برای برقراری ارتباط مستقیم بین خریداران و فروشندگان راه‌اندازی شده است. اگر می‌خواهید یک کالا را با ارزان‌ترین قیمت بخرید، فقط باید اسم آن را در ایلماز جستجو کنید. این موتور جستجوی قدرتمند ارزان‌ترین فروشنده را به شما نشان می‌دهد.

این موضوع باعث شده که فروشندگان محصولات مختلف برای جذب مشتری قیمت محصولاتشان را مرتب کاهش دهند. به همین خاطر محصول با کمترین سود به دست خریدار می‌رسد. البته فروشندگان برتر ایلماز هم با افزایش فروش خودشان می‌توانند سهم خوبی از بازار را به دست بیاورند.

در ایلماز بازار فروش محصولات متنوع داغ است. از گوشی و لوازم‌خانگی تا خودرو و لوازم مورد نیاز برای ساختمان را می‌توانید در این موتور جستجو پیدا کنید.

موبایل ایران مرکز اطلاعات گوشی موبایل
موبایل ایران مرکز اطلاعات گوشی موبایل

3. مرجع موبایل ایران؛ محل خرید و فروش موبایل، تبلت، ساعت هوشمند و سیم کارت

یکی از مواردی که خرید گوشی‌های هوشمند را سخت می‌کند؛ تنوع برندهای تولیدکننده است. البته افزایش قابلیت‌های گوشی‌های هوشمند هم در این موضوع بی‌تاثیر نیست.

گاهی ممکن است با کمی هزینه بیشتر بتوانید یک گوشی باکیفیت‌تر را بخرید؛ اما چطور باید گوشی‌های مختلف را با هم مقایسه کنیم! آیا راه درست این است که تمام مغازه‌ها و پاساژهای سطح شهر را زیر و رو کنیم؛ و از همه فروشنده‌ها درباره گوشی‌هایشان بپرسیم؟ البته که نه!

مرجع موبایل ایران یکی از افیلیت مارکترهای موفق ایرانی است که امکان این بررسی و مقایسه را برایتان راحت‌تر از آب خوردن کرده است.

ازجمله امکانات این وب سایت می‌توان به جستجو و مقایسه گوشی‌های مختلف، بررسی‌های تخصصی انواع گوشی موبایل، امکان درج آگهی رایگان فروش گوشی موبایل، امکان درج آگهی رایگان فروش انواع سیم کارت رند و غیر رند، ارائه صفحه اختصاصی به همراه امکان درج محصولات برای فروشگاه‌های موبایل و ارائه جدیدترین اخبار و خواندنی‌های موبایل اشاره کرد.

بنابراین همه‌چیز درباره امکانات گوشی‌های هوشمند مختلف، بازه قیمتی آن‌ها و فروشندگان محصول مورد نظر را می‌توانید در  وب سایت مرجع موبایل ایران پیدا کنید.

آی تی بازار قیمت روز کالاهای دیجیتال و محصولات بازار آی تی ایران
آی تی بازار قیمت روز کالاهای دیجیتال و محصولات بازار آی تی ایران

4. آی تی بازار؛ وب سایتی جامع برای خرید محصولات آی تی

آی تی بازار هم با وجود حضور بیش از 5600 فروشگاه و شرکت در تمامی استان‌های ایران، یکی از افیلیت مارکترهای موفق ایرانی به‌حساب می‌آید. این وب سایت از سال 89 فعال است؛ و قیمت روز محصولات دیجیتالی و مرتبط با آی تی را ارائه می‌کند.

اگر می‌خواهید برندتان در ذهن مشتریان ماندگار شود و سهم عمده‌فروش بازار فروش محصولات آی تی را در دست بگیرید، حتما به آی تی بازار سر بزنید. در این وب سایت شما هم می‌توانید محصولاتتان را به دست مصرف‌کنندگان نهایی برسانید؛ و هم با ارگان‌های دولتی و سایر همکارانتان کار کنید.

موقع خرید هر محصول می‌توانید اسم کالای مورد نظرتان را در آی تی بازار جستجو کنید، سپس ویژگی‌های محصول و نقد و بررسی‌های مربوط به آن را بخوانید. درنهایت می‌توانید درباره گارانتی محصول اطلاعات کسب کرده؛ و قیمت کالا را بین صدها شرکت واردکننده و نمایندگی‌های فروش با هم مقایسه کنید.

آی تی بازار آمده تا واسطه‌های کاذب را حذف کند و محصولات آی تی را با مناسب‌ترین قیمت به دست مصرف‌کنندگان برساند.

موپن مرجع کد تخفیف ایران
موپن مرجع کد تخفیف ایران

5. موپن؛ مرجع رایگان کوپن و کد تخفیف فروشگاه‌های اینترنتی

خرید کردن همیشه یک کار لذت‌بخش است؛ حالا اگر این خرید با تخفیف باشد که لذتش دوچندان می‌شود! موپن به‌عنوان یکی از افیلیت مارکترهای موفق ایرانی این امکان را برای کاربران فراهم کرده است. 

فرقی نمی‌کند که شما می‌خواهید یک محصول جذاب را از فروشگاه دیجیکالا بخرید یا اینکه نیاز به سفارش کتاب یا خرید یک بلیط هواپیما دارید؛ در همه حال می‌توانید از کدهای تخفیف ارائه‌شده توسط موپن استفاده کنید.

 موپُن به‌عنوان اولین و بزرگ‌ترین سایت ارائه‌دهنده کد تخفیف در ایران؛ کدهای تخفیف قانونی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ بنابراین خیالتان راحت است که کد تخفیفی که از این وب سایت دریافت می‌کنید مشکلی برای استفاده ندارد و فعال است.

جالب است بدانید که موپن این کدهای تخفیف را به‌رایگان در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. چه چیزی بهتر از این!

 شما می‌توانید برای هر خریدتان از این کدهای تخفیف استفاده کنید؛ و درنهایت مبلغ قابل‌توجهی که پس‌انداز شده را برای خریدهای دیگرتان کنار بگذارید.

بوتیک جستجوگر هوشمند لباس
بوتیک جستجوگر هوشمند لباس

6. بوتیک؛ یک جستجوگر لباس جذاب

واقعا لباس خریدن یکی از سخت‌ترین کارهای ممکن است! گاهی باید تمام بوتیک‌ها و پاساژهای شهر را برای خریدن یک روسری ساده زیر و رو کنید. بحث خرید تی‌شرت، مانتو، کیف و کفش هم که بماند. باید روزها و هفته‌ها بگردید تا شاید بتوانید چیزی که باب دلتان است را پیدا کنید.

اگر به خاطر این مشکلات قید لباس خریدن را کلا زده‌اید؛ یا تنها عید به عید سری به پاساژها و مغازه‌های لباس فروشی می‌زنید، حتما باید سایت بوتیک را به‌عنوان یکی از افیلیت مارکترهای موفق ایرانی ببینید. این وب سایت تولیدکنندگان و فروشندگان لباس‌های زنانه، مردانه و بچه‌گانه را با مشتری‌ها ارتباط می‌دهد.

شما می‌توانید نوع محصول را انتخاب کرده؛ و رنگ‌بندی‌های دلخواهتان را به همراه قیمتی که مد نظر دارید در بوتیک وارد کنید؛ سپس محصولاتی که با این شرایط سازگار است را ببینید.

در کل، با بوتیک خیلی راحت‌تر از چیزی که فکرش را می‌کنید می‌توانید لباسهای دلخواهتان را پیدا کنید و بخرید.

سخن پایانی

اینترنت یک دریای بی‌پایان از اطلاعات است. به همین خاطر وقتی می‌خواهید یک محصول خاص را در آن پیدا کنید، مانند این است که در انبار کاه به دنبال سوزن میگردید. 

البته موتورهای جستجو پیدا کردن اقلام مختلف را تا حدودی ساده کرده‌اند؛ اما با جستجوی اسم یک محصول خاص پیدا کردن تمام فروشندگان آن تقریبا غیرممکن است! چه برسد به اینکه بخواهید قیمت کالا، گارانتی آن و… را هم در فروشگاه‌های مختلف با هم مقایسه کنید.

افیلیت مارکترهای موفق ایرانی وب سایت‌هایی هستند که، امکان پیدا کردن چند فروشگاه عرضه‌کننده محصول و مقایسه آن‌ها را برای کاربران ساده می‌کنند. 

در این وب سایت‌ها می‌توانید کالایی که می‌خواهید را به‌راحتی پیدا کرده و ویژگی‌های آن‌ها را بررسی کنید. درنهایت محصول دلخواهتان را با ارزان‌ترین قیمت از فروشنده واقعی دریافت کنید.

با وجود اینکه افیلیت مارکترهای موفق ایرانی بستری برای فروش کالا هستند، تنها کسانی که خریدار یا فروشنده هستند می‌توانند در آن‌ها فعالیت کنند. اگر چیزی برای فروش ندارید؛ ولی می‌خواهید از اینترنت کسب درآمد کنید پیشنهاد می‌کنیم مقاله بهترین سیستم‌های همکاری در فروش موجود در ایران کدام است؟ را در افیلی مطالعه کنید.

این پست چطور بود؟

میانگین نظرات / 5.

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهید