()

یکی از بهترین و پر درآمدترین روش‌ها برای کسب درآمد از اینترنت در ایران، سیستم همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ است. این روش از کسب درآمد یک روش بسیار کم‌خطر و مطمئن برای افرادی است که با توجه به شرایط بد اقتصادی موجود در کشور، توانایی راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار مستقل با سرمایه‌های بسیار زیاد را ندارند. اما آیا افیلیت مارکتینگ در ایران مناسب است؟

از طرفی برای صاحبان مشاغل نیز یک روش بسیار کارآمد و مفید برای توسعه کسب و کارشان است. چرا که همکاری در فروش یک سرمایه گذاری بسیار کم ریسک و مؤثر است که می‌تواند به شما در گسترش کسب‌وکار و تجارت‌تان کمک کند. در این مقاله با ما همراه ‌باشید تا با هم بررسی‌ کنیم از چه جهاتی این روش بازاریابی برای شما چه در‌ قالب یک تولید‌کننده یا ارائه‌دهنده خدمات و چه در قالب یک متقاضی شغل در ایران می‌تواند مفید و مناسب باشد.

مزایای همکاری در فروش برای صاحبان مشاغل در ایران:

1.افزایش واقعی کاربران

اگر شما جز یکی از صاحبان مشاغل در ایران هستید استفاده از بازاریابی به روش افیلیت مارکتینگ می‌تواند یک روش بسیار خوب برای گسترش کسب‌وکار و معرفی آن به افراد بیشتر و در نهایت جذب مشتری بیشتر است. با این روش شما می‌توانید به کمک مشارکت افیلیت مارکترها فرصت گسترش در بازارهای جدید و جذب تعداد زیادی کاربر یا مشتری واقعی به عنوان یک پایگاه مرجع برای فروش داشته باشید. این مسئله در قوی‌تر شدن حضور برند شما در بازار اهمیت بسیاری دارد پس حتما از حضور این شرکا به عنوان تیم اصلی خود برای فروش غافل نشوید.

بیش‌تر بخوانید: مزایای افیلیت مارکتینگ بر سایر روش‌های تبلیغ

2.تقویت اعتبار شما در بازار

همانطور که گفته شد این شرکا می‌توانند از محصول شما یک قهرمان بسازند و اعتماد مصرف‌کننده را نسبت به محصول شما به مراتب بالاتر ببرند یا خدمات شما را به طرز چشم‌گیری تقویت کنند. به کمک تولیدکنندگان محتوا و وبلاگ‌نویسان معتبر و وبسایت‌های پربازدید می‌توانید شهرت برند و محصولات خود را بالا ببرید. علت این مسئله این است که، فرد مصرف‌کننده هنگام خرید یا استفاده از خدمات شما همیشه به نقد و تعاریف اشخاص ثالث نسبت به خود سایت مرجع و تولید کننده، اعتماد بیشتری دارد. مخصوصا اگر سایتی که معرف محصول شماست معتبر و مورد اعتماد مصرف‌گنندگان باشد.

3.مقرون ‌به‌صرفه است

اگر شما یکی از صاحبان مشاغل هستید باز هم به دلایل بسیار زیادی که به چند مورد از آن‌ها در بالا اشاره ‌شد افیلیت مارکتینگ در ایران می‌تواند بسیار مقرون ‌به‌صرفه باشد. در این روش، چون شما فقط بابت فروش پورسانت پرداخت می‌کنید، دیگر نیاز به پرداخت هزینه‌های اضافی برای تبلیغاتی که بازدهی آنها ثابت شده نیست، به اصطلاح، پول خود را دور نمی‌ریزید. از طرفی همکاری با افیلیت مارکترها، باعث می‌شود بسیاری از هزینه‌های وابسته و سربار از لیست هزینه‌های شما خط بخورد.

همکاری در فروش در ایران

4.افزایش ترافیک سایت و سرعت در فروش

هرچه سایت‌های بیشتری به صفحات شما لینک بخورند، فرصت بیشتری برای تبدیل این کاربران به خریداران صددرصدی خود خواهید داشت. البته لازم به ذکر است که این لینک شدن‌ها، تاثیر مستقیمی در بالا بردن رتبه بندی موتورهای جستجوی شما نخواهند داشت، اما از نظر بسیاری از کارشناسان و متخصصان این حوزه، در جستجوی محصولات شما و مراجعه به صفحات شما اثر مثبت خواهد ‌داشت، که این برای رتبه‌بندی شما بسیار مفید است.

مزایای افیلیت مارکتینگ برای شما به عنوان یک متقاضی شغل:

1.پر سود بودن

شما می‌توانید به این کار به‌عنوان یک کار با درآمد میلیونی نگاه کنید. چرا که می‌توانید به‌راحتی با کمی تلاش کالاهایی که در واقع می‌توانید از آنها استفاده کنید را انتخاب و امتحان کنید. در نهایت با صداقت تجربه خودتان از استفاده از این محصولات را در اختیار مخاطبان خود، درقالب تبلیغ عنوان کنید. در این روش از کسب درآمد خیلی مهم است که، به چیزی که تبلیغ می‌کنید، واقعا اعتماد داشته باشید و آن را آزمایش کنید و کیفیت محصول از طرف شما، تست شده باشد تا بتوانید اعتماد مشتریان خود را نیز جلب کنید.

2.یک فرصت تجاری کم هزینه است

اگر شما شخصی هستید که همیشه علاقه‌مند به راه اندازی یک کسب‌وکار به صورت مستقل برای خودتان بوده‌اید اما تا به حال نتوانسته‌اید مبلغ مناسبی را به‌عنوان سرمایه اولیه برای شروع کار پس‌انداز کنید، همکاری در فروش برای شما بسیار مناسب است. شما برای این کار هیچ مانعی ندارید چرا‌ که در‌ مقایسه با سایر مشاغل تجاری، نیاز به سرمایه زیادی ندارد.

تنها چیزی که نیاز‌ دارید برق و اینترنت است. همچنین داشتن اطلاعات اندک در ارتباط با سایت و وبلاگ یک مزیت برای شما به‌حساب ‌می‌آید. یکی از مزایای وبلاگ نویسی این است که می توانید از طریق تبلیغات یا محتوای هدفمند از محصولاتی که قرار‌ است برای آن‌ها کار تبلیغات انجام ‌دهید، استفاده‌ کنید. هر چند، برخی افراد تنها از طریق شبکه‌های ‌اجتماعی در افیلیت مارکتینگ موفق ‌شده اند. اما ترکیبی از هر دو این‌ها، همان چیزی است که من پیشنهاد می‌کنم. هرچه راه‌های بیشتری را کشف ‌کنید، شانس برنده ‌شدن بیشتر است!

3.نیاز به تخصص خاصی ندارید

درست ‌است که تلاش و پشتکار و اطلاعات اولیه در این زمینه برای پیشرفت شما بسیار موثر است، ولی برای موفقیت در این زمینه نیاز به تخصص خاصی نیست و با کمی آزمون ‌و خطا می‌توانید موفق ‌شوید. به‌عنوان‌ مثال اگر یک وبلاگ‌نویس هستید، می‌توانید با نوشتن مطالب بهینه‌شده و جذب افراد بیشتر به وبلاگ خود، شروع به کار کنید. هرچه تعداد بازدیدها از وبلاگ شما بیشتر باشد، شانس شما برای جذب مشتری بیشتر می‌شود.

تبلیغات پورسانتی در ایران

4.همه چیز به عملکرد شما بستگی دارد

در این کار همه ‌چیز به میزان تلاش و عملکرد شما بستگی دارد. هر‌چقدر بیشتر تلاش‌ کنید و زمان بیشتری برای اینکار صرف ‌کنید مطمئنا درآمد بیشتری خواهید‌ داشت. از آنجا که شما هر چقدر فعالیت داشته ‌باشید به همان میزان پورسانت دریافت ‌می‌کنید، برای فعالیت خود انگیزه‌ی بیشتری می‌گیرید. چرا‌‌ که میدانید فعالیت و زحمات شما بی‌جواب نمی‌ماند و بابت تمام لحظاتی که برای این کار وقت میگذارید پورسانت دریافت‌ می‌کنید.

5.شغل دوم، درآمد اول

با همکاری در فروش ، اگر بخواهید، می‌توانید کار خود را همچنان ادامه ‌دهید و به این کار به عنوان شغل دوم و یک کار حاشیه‌ای یا یک پروژه نگاه کنید و ببینید با مرور زمان چقدر می‌توانید از آن کسب‌ درآمد کنید. با این‌ حال، اگر تصمیم‌ دارید که تمام وقت خود را صرف افیلیت مارکتینگ کنید، می‌توانید خیلی سریع و راحت به درآمد برسید. چرا که اگر به‌ درستی انجام‌ شود می‌توانید حتی در خواب هم درآمدزایی کنید.

6.استقلال و انعطاف پذیری

دقیقا مانند اکثر مشاغل اینترنتی، افیلیت به شما این امکان‌ را می‌دهد که، اگر خواستید، در هر زمانی که خواستید، کار کنید. شما می‌توانید در هر زمان و هر مکانی که خودتان دوست ‌دارید کار کنید. با افیلیت مارکتینگ، نیاز نیست شما نگران خدمات پس ‌از ‌فروش محصولات باشید چرا که در صورت بروز مشکل می‌توانید به‌راحتی کاربران را به تیم ‌پشتیبانی فروش‌ محصول معرفی‌ کنید.

بیش‌تر بخوانید: نکات مثبت و منفی افیلیت مارکتینگ و راه و روش موفق شدن در آن

7.آزادی در انتخاب تکنیک

در این کار شما کاملا آزاد‌ هستید تا از هر روشی برای جذب مشتری استفاده کنید. می‌توانید تکنیک‌ها و استراتژی‌های خاص خود را داشته ‌باشید و به‌عنوان مروج مستقل یک محصول یا طیف وسیعی از خدمات، هرطور که می‌خواهید فعالیت ‌کنید. می‌توانید محصولات یا خدمات مربوطه را در وبلاگ خود تبلیغ ‌کنید، دوره‌های آنلاین ایجاد کنید و سپس محصول را به کاربران خود پیشنهاد‌ دهید. همچنین شبکه‌های اجتماعی ابزاری مناسب‌ است که می‌توانید هنگام بازاریابی از آن استفاده‌ کنید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی‌ کردیم به بعضی از مزایای افیلیت مارکتینک اشاره‌ کنیم و به این موضوع بپردازیم که چرا افیلیت مارکتینگ در ایران مناسب است. البته درست مانند هر سرمایه‌گذاری یا ایده‌ی درآمدزایی دیگر، نکات منفی و اشکالاتی هم وجود دارد که بزودی در مقالات بعدی به آنها اشاره‌ می‌کنیم. اما در نهایت به دلایلی که در اینجا ذکر شد، بازاریابی وابسته یا افیلیت مارکتینگ تقریباً همیشه ارزش سرمایه‌گذاری دارد و می‌تواند فروشگاه‌ آنلاین شما را به مراحل جدید ببرد. درکنار سایر تلاش‌هایی که برای تبلیغات و بازاریابی شغل خود دارید حتما در نظر داشته ‌باشید که افیلیت مارکترها می‌توانند در مدت‌ زمان خیلی کمی ترافیک سایت و فروش شما را بالا ‌ببرند.

منابع:

این پست چطور بود؟

میانگین نظرات / 5.

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهید