خانه بلاگ تماس با ما درباره ما ناشر فروشگاه راهنما ورود

شهر تکنولوژی فافا، خرید آنلاین کالا

فافا آی تی با نام تجاری شهر تکنولوژی فافا سالهاست در زمینه ارائه مصحولات دیجیتال از جمله کامپیوتر و قطعات جانبی، لپ‌تاپ، تجهیزات ذخیره سازی و کنسولهای بازی از فروشگاه‌های پیشرو است. شما بازاریاب گرامی با ثبت نام در افیلی می‌توانید با این فروشگاه همکاری داشته باشد.

همین حالا عضو شوید ورود
همکاری در فروش شهر تکنولوژی فافا

حوزه‌های فعالیت شهر تکنولوژی فافا

کامپیوتر و قطعات کامپیوتر و قطعات
لپ‌تاپ لپ‌تاپ
گوشی و لوازم جانبی موبایل گوشی و لوازم جانبی موبایل

مزایای همکاری در فروش شهر تکنولوژی فافا

قیمت

قیمتهای ما مناسب و غیر قابل رقابت است، زیرا کالاها مستقیماً از تولیدکنندگان و نمایندگی های معتبر به صورت عمده و یکجا خریداری می‌شود

گستردگی محصولات

شهر فافا یک توزیع کننده مستقیم و بدون واسطه است، زیرا تمام برندهای مشهور را برای فروش عرضه میکند و بیش از 12 هزار محصول را در اختیار دارد.

ضمانت

نیازی نیست که شما ریسک خرید از بازار سیاه را بپذیرید، اکثر قطعات خریداری شده از شهر فافا دارای ضمانتنامه FCC می باشد که خدمات آن توسط واحد گارانتی شهر فافا ارائه میگردد.

میزان پورسانت پرداختی شهر تکنولوژی فافا

کمیسیون پیش فرض

shape

در ازای خرید: 1 درصد

در ازای لید: 0 ریال

فروشگاه اینترنتی شهر فافا، فعال در زمینه تجارت الکترونیکی کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت، گوشی های هوشمند، قطعات سخت افزاری، شبکه و... به صورت Online پیشرو در ارایه خدمات نوین و برتر در راستای احترام و رعایت حقوق مصرف کننده میباشد. بنابراین شما با توجه به نکاتی که در ادامه به آنها اشاره میکنیم، به شهر فافا نیاز دارید، به آن اعتماد دارید و نیازی نیست که بیش از این به جستجو ادامه دهید و منتظر بمانید.

سوالات متداول

برای همکاری در فروش با شهر تکنولوژی فافا کافی است در سایت افیلی عضو شده و با ساخت لینک افیلیت برای شهر تکنولوژی فافا اقدام به همکاری با این سایت نمایید.

همکاری با این فروشگاه به بلاگرهای حوزه کالای دیجیتال، دیجیتال مارکترها، دانشجوها، وبلاگ‌ها، سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مرتبط پیشنهاد داده می‌شود.

کافی است از طریق پشتیبان خود در واتس‌اپ مشکل را مطرح نمایید تا راهنمایی‌های لازم به شما داده شود.

1درصد در ازای خرید و 0 ریال در ازای لید

تسویه حساب از طریق افیلی و 20ام هر ماه انجام می‌شود.

نیاز به داشتن وبسایت نیست. حتی بدون داشتن حساب در شبکه‌های اجتماعی هم می‌توانید با شهر تکنولوژی فافا همکاری نمایید.

شروع همکاری با شهر تکنولوژی فافا