خانه بلاگ تماس با ما درباره ما ناشر فروشگاه راهنما ورود

همکاری در فروش لوازم تولد، مهمانی و جشن؛ راهی موثر برای کسب درآمد

به افیلی بپیوندید
همکاری در فروش همکاری در فروش لوازم تولد، مهمانی و جشن

همکاری در فروش مواد غذایی یکی از شاخه‌های پرطرفدار افیلیت مارکتینگ در سطح جهان به‌شمار می‌رود و ناشران زیادی برای کسب درآمد به این شغل روی آورده‌اند. دلیل رایج شدن این شغل، تسهیل فرایند انتخاب و خرید کالاها برای مصرف‌کنندگان و افزایش فروش فروشگاه‌هاست.

خرید و فروش آنلاین کالا و خدمات به‌ قدری زندگی را راحت‌تر کرده که بسیاری از افراد به مشتریان ثابت فروشگاه‌های اینترنتی تبدیل شده‌اند. رواج گسترده خرید و فروش آنلاین علاوه‌بر راحت‌تر ساختن زندگی، فرصت‌های شغلی مختلفی را هم به‌وجود آورده است. به‌همین خاطر، همکاری در فروش اینترنتی مواد غذایی یکی از فرصت‌های شغلی اینترنتی بسیار عالی محسوب می‌شود. به‌صورت کلی، اپلیکیشن‌ها و سایت‌های آنلاین خرید مواد غذایی مدت خیلی زیادی نیست که در کشور ما راه‌اندازی شده‌اند. این مساله، باعث شده تا همکاری در فروش مواد غذایی جزو شغل‌های تازه و کم‌رقیبی باشد که پتانسیل بسیار خوبی برای کسب درآمد دارد.

چیست

همکـــــاری در فــــروش لوازم تولد چیستـــ؟

همکـــــاری در فــــروش لوازم تولد چیستـــ؟

مشارکت در فروش مواد غذایی بدین صورت است که فروشگاه‌های مواد غذایی برای تبلیغ محصولات‌شان و رسیدن به فروش بالاتر، از ناشران یا بازاریاب ها کمک می‌گیرند. افیلیترها که آن‌ها را با نام ناشر و بازاریاب هم می‌شناسیم، افرادی هستند که از شبکه‌‌های اجتماعی یا وب‌سایت‌ خود برای تبلیغ کردن محصولات فروشگاه‌ها استفاده می‌کنند. آن‌ها به ازای هدایت کردن هر مشتری به سمت فروشگاه‌های آنلاین مواد غذایی یا در صورت خرید کردن افراد از طریق لینکی که ناشران معرفی می‌کنند، کمیسیون می‌گیرند.

یک ناشر می‌تواند با یک پیج اینستاگرامی معمولی یا یک وب‌سایت تازه‌تاسیس هم این کار را انجام دهد. فقط کافی است لینک محصولات فروشگاه طرف همکاری خود را منتشر کرده و مخاطبانش را به خرید کردن از طریق آن لینک تشویق کند. ناشرهای موفق در زمینه افیلیت مارکتینگ، محصولی را برای تبلیغ انتخاب می‌کنند که درباره آن اطلاعات خوبی داشته باشند.

البته در افیلیت مارکتینگ علاوه بر سه ضلع: فروشگاه‌ها، ناشران و مشتریان، یک ضلع چهارم نیز وجود دارد. این ضلع، پلتفرم و شبکه افیلیت مارکتینگ است که ناشران و فروشگاه‌ها را با یکدیگر آشنا کرده و سپس، فروش‌ها و کمیسیون‌ها را ردیابی و محاسبه می‌کند. همکاری در فروش مواد غذایی هم از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین، اگر کسی می‌خواهد به‌عنوان ناشر در حوزه همکاری در فروش اینترنتی محصولات غذایی موفق شود، حتما باید در یک پلتفرم مناسب عضو شود. پلتفرمی که بتواند فروشگاه‌های معتبر را به او معرفی و همچنین آموزش‌های لازم را برای فعالیت در حوزه افیلیت مارکتینگ به وی ارائه کند.

تست

چرا همکاری در فروش مواد غذایی شغل خوب و آینده‌داری محسوب می‌شود؟

مزایای همکاری در فروش مواد غذایی باعث می‌شود تا این شغل در حال حاضر درآمد بسیار خوبی برای ناشران داشته باشد و ضمنا، آینده مالی‌شان را تضمین کند. این شغل در سراسر جهان، تحت تاثیر دو عامل به یک شغل پرطرفدار و پردرآمد تبدیل شده است؛ عامل اول، رواج فروشگاه‌های ‌آنلاین مواد غذایی در سراسر دنیا بوده و عامل دوم نیز، افزایش محبوبیت افیلیت مارکتینگ در جوامع مختلف است.

برای مثال، در ایالات متحده آمریکا که بیشترین رشد افیلیت مارکتینگ مربوط به آنجاست، درآمد همکاری در فروش مواد غذایی در سال 2020 حدود 67 درصد رشد داشته است. در نتیجه، محصولات غذایی پنجمین حوزه‌ در افیلیت مارکتینگ بود که بیشترین رشد را در آن سال تجربه کرد. در کشور خودمان هم، بازاریابی به این شیوه در حال رشد است. به‌همین خاطر، کسانی که از حالا وارد این شغل می‌شوند، در آینده نزدیک به درآمد بسیار خوبی خواهند رسید. در ادامه، به مزیت‌های همکاری در فروش آنلاین مواد غذایی اشاره می‌کنیم تا مشخص شود که چرا این کار می‌تواند برای برخی از افراد شغلی ایده‌آل باشد.

عدم نیاز به سرمایه برای تولید کالا یا انبارگردانی

مشاغل تولیدی اگرچه ارزش بسیار زیادی برای رشد اقتصاد جامعه دارند اما، هر کسی نمی‌تواند به سمت مشاغل تولیدی برود. چنین کارهایی به سرمایه زیادی برای شروع کار نیاز دارند و اگر کسی کارش را با کم‌ترین سرمایه آغاز کند، حتما در ادامه دچار مشکل خواهد شد. علاوه‌بر آن؛ مشاغل تولیدی هزینه‌های زیادی برای انبارگردانی نیاز دارند. حتی اگر کسی به سمت تولید هم نرود و بخواهد به‌عنوان فروشنده عمل کند، باز هم نیاز به سرمایه دارد. در این حالت، فرد باید آن کالا را بخرد و بعد بفروشد. بنابراین، به سرمایه اولیه برای خرید آن کالاها احتیاج دارد. او هم مشابه همان فردی که به سمت تولید کالا رفته است، باید سرمایه لازم را برای نگهداری کالا در انبار کنار بگذارد.

ولی همکاری در فروش آن هم در صنف جذاب مواد غذایی به‌عنوان یکی از شاخه‌های محبوب افیلیت مارکتینگ در سراسر جهان، به‌هیچ عنوان نیازی به چنین هزینه‌هایی ندارد. ناشر می‌تواند بدون نیاز به سرمایه‌ اولیه، کارش را آغاز کند. مثلا ناشر می‌تواند با یک پیج اینستاگرامی، یک کانال تلگرامی یا یک وب‌سایت کارش را شروع کرده و سپس با ادامه دادن به کار و کسب مهارت‌های مختلف تعداد مخاطبانش را افزایش دهد. رسانه او، به مرور زمان و با افزایش تعداد مخاطبان به سرمایه اصلی کارش تبدیل می‌شود. در این صورت، چنین فردی به‌عنوان یک افیلیت مارکتر، در حال فروختن کالایی است که مال او نیست و هیچ هزینه‌ای برایش نپرداخته‌ است.

همکاری در فروش مواد غذایی شغلی بدون ریسک است

یک فروشنده تخم‌مرغ اگر به هر دلیلی نتواند محصولات خود را به موقع بفروشد، بعد از مدتی تخم‌مرغ‌هایش فاسد می‌شوند و سرمایه‌اش را از دست می‌دهد. اما ناشری که از راه همکاری در فروش تخم‌مرغ کسب درآمد می‌کند، طبق روال همیشگی کمیسیون خودش را دریافت می‌کند بدون این‌که نگران فاسد شدن تخم‌مرغ باشد. فروشنده روغن ممکن است در حالت عادی سود خوبی از فروش آن محصول به‌دست بیاورد. اما اگر روزی درباره کیفیت روغن‌هایی که او می‌فروشد شایعه‌ای بین مردم ایجاد شود، دیگر هیچ سودی کسب نخواهد کرد. ولی همان فرد اگر ناشری باشد که همکاری در فروش روغن انجام می‌دهد، می‌تواند با فروشگاهی همکاری کند که محصولاتش پرطرفدار هستند. در این صورت، هیچ سرمایه‌ای را از دست نداده و کاهشی نیز در میزان درآمدش ایجاد نمی‌شود

مزایای همکاری در فروش مواد غذایی باعث می‌شود تا این شغل در حال حاضر درآمد بسیار خوبی برای ناشران داشته باشد و ضمنا، آینده مالی‌شان را تضمین کند. این شغل در سراسر جهان، تحت تاثیر دو عامل به یک شغل پرطرفدار و پردرآمد تبدیل شده است؛ عامل اول، رواج فروشگاه‌های ‌آنلاین مواد غذایی در سراسر دنیا بوده و عامل دوم نیز، افزایش محبوبیت افیلیت مارکتینگ در جوامع مختلف است

برای مثال، در ایالات متحده آمریکا که بیشترین رشد افیلیت مارکتینگ مربوط به آنجاست، درآمد همکاری در فروش مواد غذایی در سال 2020 حدود 67 درصد رشد داشته است. در نتیجه، محصولات غذایی پنجمین حوزه‌ در افیلیت مارکتینگ بود که بیشترین رشد را در آن سال تجربه کرد. در کشور خودمان هم، بازاریابی به این شیوه در حال رشد است. به‌همین خاطر، کسانی که از حالا وارد این شغل می‌شوند، در آینده نزدیک به درآمد بسیار خوبی خواهند رسید. در ادامه، به مزیت‌های همکاری در فروش آنلاین مواد غذایی اشاره می‌کنیم تا مشخص شود که چرا این کار می‌تواند برای برخی از افراد شغلی ایده‌آل باشد

عدم نیاز به سرمایه برای تولید کالا یا انبارگردانی

مشاغل تولیدی اگرچه ارزش بسیار زیادی برای رشد اقتصاد جامعه دارند اما، هر کسی نمی‌تواند به سمت مشاغل تولیدی برود. چنین کارهایی به سرمایه زیادی برای شروع کار نیاز دارند و اگر کسی کارش را با کم‌ترین سرمایه آغاز کند، حتما در ادامه دچار مشکل خواهد شد. علاوه‌بر آن؛ مشاغل تولیدی هزینه‌های زیادی برای انبارگردانی نیاز دارند. حتی اگر کسی به سمت تولید هم نرود و بخواهد به‌عنوان فروشنده عمل کند، باز هم نیاز به سرمایه دارد. در این حالت، فرد باید آن کالا را بخرد و بعد بفروشد. بنابراین، به سرمایه اولیه برای خرید آن کالاها احتیاج دارد. او هم مشابه همان فردی که به سمت تولید کالا رفته است، باید سرمایه لازم را برای نگهداری کالا در انبار کنار بگذارد

ولی همکاری در فروش آن هم در صنف جذاب مواد غذایی به‌عنوان یکی از شاخه‌های محبوب افیلیت مارکتینگ در سراسر جهان، به‌هیچ عنوان نیازی به چنین هزینه‌هایی ندارد. ناشر می‌تواند بدون نیاز به سرمایه‌ اولیه، کارش را آغاز کند. مثلا ناشر می‌تواند با یک پیج اینستاگرامی، یک کانال تلگرامی یا یک وب‌سایت کارش را شروع کرده و سپس با ادامه دادن به کار و کسب مهارت‌های مختلف تعداد مخاطبانش را افزایش دهد. رسانه او، به مرور زمان و با افزایش تعداد مخاطبان به سرمایه اصلی کارش تبدیل می‌شود. در این صورت، چنین فردی به‌عنوان یک افیلیت مارکتر، در حال فروختن کالایی است که مال او نیست و هیچ هزینه‌ای برایش نپرداخته‌ است

همکاری در فروش مواد غذایی شغلی بدون ریسک است

یک فروشنده تخم‌مرغ اگر به هر دلیلی نتواند محصولات خود را به موقع بفروشد، بعد از مدتی تخم‌مرغ‌هایش فاسد می‌شوند و سرمایه‌اش را از دست می‌دهد. اما ناشری که از راه همکاری در فروش تخم‌مرغ کسب درآمد می‌کند، طبق روال همیشگی کمیسیون خودش را دریافت می‌کند بدون این‌که نگران فاسد شدن تخم‌مرغ باشد. فروشنده روغن ممکن است در حالت عادی سود خوبی از فروش آن محصول به‌دست بیاورد. اما اگر روزی درباره کیفیت روغن‌هایی که او می‌فروشد شایعه‌ای بین مردم ایجاد شود، دیگر هیچ سودی کسب نخواهد کرد. ولی همان فرد اگر ناشری باشد که همکاری در فروش روغن انجام می‌دهد، می‌تواند با فروشگاهی همکاری کند که محصولاتش پرطرفدار هستند. در این صورت، هیچ سرمایه‌ای را از دست نداده و کاهشی نیز در میزان درآمدش ایجاد نمی‌شود.

نداشتن محدودیت زمانی و مکانی

یک فروشنده شیر بیشتر محصول خود را صبح‌ها می‌فروشد. چنانچه مدتی نتواند صبح زود مغازه خود را باز کند، بخش زیادی از محصولاتش به فروش نمی‌روند. ولی اگر همین شیر را به‌صورت افیلیت به فروش برساند، درگیری زمانی و مکانی نخواهد داشت. علاوه‌بر آن، یک فروشنده فقط می‌تواند در ساعات مشخصی از روز کار کند. اما ناشری که مثلا همکاری در فروش مواد غذایی صنعتی یا محلی انجام می‌دهد، حتی در ساعات شبانه هم می‌تواند کار کند. در ضمن، افیلیتر یک بار محتوای تبلیغاتی‌اش را تولید و منتشر می‌کند و آن محتوا برای روزها، هفته‌ها، ماه‌ها و حتی سال‌های بعد برای او کمیسیون به‌همراه می‌آورد.

عدم نیاز به کسب مجوز

فروشندگان برای راه‌اندازی یک فروشگاه یا حتی یک سوپرمارکت محلی باید مراحل قانونی و اداری مختلفی را طی کنند. اما همکاری در فروش مواد غذایی نیازی به طی کردن هیچ‌ یک از آن مراحل ندارد.

درآمد

درآمد همکاری در فروش مواد غذایی چقدر است؟

درآمد همکاری در فروش مواد غذایی چقدر است؟

طبیعتا هر کسی که به‌دنبال شغلی می‌گردد، درآمد آن شغل برایش یکی از عوامل مهم به‌حساب می‌آید. به‌خاطر همین افرادی که با افیلیت مارکتینگ و شاخه‌های مختلف آن مثل همکاری در فروش مواد غذایی آشنا می‌شوند، در مورد درآمد آن سوال می‌کنند. همکاری در فروش، شغلی استخدامی به‌حساب نمی‌آید و شما زمانی‌ که با یک فروشگاه همکاری‌تان را شروع می‌کنید، به استخدام آنجا درنمی‌آیید. بنابراین، حقوق ثابت و مشخصی هم در کار نیست!

درآمد ناشران براساس کمیسیونی است که دریافت می‌کنند. برای مثال، شما با یک فروشگاه آنلاین همکاری در فروش محصولات غذایی را آغاز می‌کنید. سپس، فروشگاه میزان مشخصی را به‌عنوان کمیسیون شما تعیین می‌کند اما؛ نکته این‌جاست که باید مشخص شود در ازای چه کاری به شما کمیسیون می‌دهد. ممکن است یک فروشگاه فقط در مقابل خریدهای مشتریان‌تان به شما کمیسیون بدهد. فرضا، قرار می‌شود که هر فردی از‌ طریق لینک شما وارد آن فروشگاه آنلاین شده و محصول یا محصولاتی را بخرد، به ازای هر خرید 7درصد به شما کمیسیون می‌پردازد. اما فروشگاه دیگری ممکن است اعلام کند در قبال موارد مختلفی مثل:

و موارد دیگری از این دست، به شما کمیسیون می‌دهد. در واقع، فقط کافی است آن افراد از طریق لینک شما وارد آن سایت شوند. پس، ناشران می‌توانند برای افزایش درآمد خود به سمت همکاری با فروشگاه‌هایی بروند که کمیسیون‌های بیشتر و متنوع‌تری را تعیین کرده‌اند.

عضویت در افیلی
تست

انتخاب بهترین فروشگاه‌های آنلاین برای مشارکت در فروش مواد غذایی

سوپرمارکت‌های اینترنتی در کشورمان، با سرعت بسیار زیادی در حال رشد و توسعه هستند. تعداد کسب‌وکارهای اینترنتی در کشور ما تا قبل از سال 1400 حدودا 28 هزار بود اما؛ در نیمه اول این سال به 89 هزار کسب‌وکار آنلاین رسیده است. در بین این کسب‌وکارهای اینترنتی، سهم قابل‌توجهی نیز به فروشگاه‌های آنلاین مواد غذایی تعلق دارد.

فروشندگان مواد غذایی مدت‌هاست که تلاش دارند بهترین محصولات را در سریع‌ترین زمان ممکن به‌دست مشتریان‌شان برسانند. با توجه به فسادپذیربودن مواد غذایی و همچنین، با در نظر گرفتن نیاز مشتریان برای دریافت سریع و مصرف آن‌ها، هر فروشگاهی زودتر محصول را به‌دست مصرف‌کننده برساند، حتما موفق‌تر خواهد بود. بنابراین، اگر قصد دارید به‌عنوان یک ناشر در حوزه افیلیت مارکتینگ مواد غذایی فعالیت داشته باشید، بهتر است به سمت فروشگاه‌هایی بروید که این ویژگی را دارند.

علاوه‌بر آن، موارد دیگری را هم در انتخاب فروشگاه‌ها باید درنظر گرفت. نکاتی که در ادامه آورده شده‌اند، باعث می‌شوند شما در شغل همکاری در فروش مواد غذایی درآمد بیشتری کسب کنید:

جهت انتخاب یک فروشگاه برای همکاری در فروش مواد غذایی، سعی کنید به همه نکات ذکر شده توجه کنید.

خدمات

افیلی بازوی تخصصی فروشگاه‌ها برای بازاریابی به روش افیلیت مارکتینگ

افیلی بازوی تخصصی فروشگاه‌ها برای بازاریابی به روش افیلیت مارکتینگ

مدیریت فرایند جذب ناشران، آموزش آنها، اعتبارسنجی‌ آنها، رهنمون آنها به سمت تبلیغات هدفمند در زمینه همکاری در فروش انواع مواد غذایی، کاری بسیار سخت و زمان‌بر است که افیلی آن را به‌ بهترین شکل ممکن پیش برده است. در واقع، افیلی به دلیل تخصص و تجربه‌ای که در این زمینه دارد، بخش سخت کار را انجام می‌دهد و این فرصت را برای شرکت‌های بزرگ فراهم می‌کند تا از این کانال جدید بازاریابی به آسانی، دستاوردهای بزرگی داشته باشند و سهم جدیدی از بازار بگیرند.

برنده آینده هر بازاری، کسب‌وکاری است که از همین امروز برای استفاده از کانال بازاریابی افیلیت مارکتینگ برنامه‌ریزی جدی داشته باشد. چون شهرت و سابقه پلن همکاری در فروش یک برند، در حوزه افیلیت مارکتینگ اهمیت زیادی دارد. اگر برندهای مشهور و بزرگ با همه ظرفیت خود به این حوزه ورود کنند و کار را به کسب‌وکارهایی بسپارند که در این بازار قدمت بیشتری دارند و تجربه انجام این روند را دارند، می‌توانند بازوی بازاریابی جدیدی به کسب‌وکار خود اضافه کرده و سهم خود را از بازار افزایش بدهند.

در این میان، سرعت حضور برندها در این بازار اهمیت زیادی دارد و در میزان سهم‌شان از آینده بازار تاثیر مستقیم خواهد داشت. مواد غذایی جزو کالاهای تندمصرف به‌شمار می‌روند و در سبد مصرف روزانه مردم قرار دارند. بنابراین ایجاد فرصت‌های هرچه بیشتر فروش، سودهای کلانی را نصیب فروشگاه‌ها می‌کند. اینفلوئنسرهای خرد یا همان ناشرانی که معمولا دایره تاثیرگذاری کوچک اما قابل‌توجهی دارند، نقش به‌سزایی در افزایش فروش فروشگا‌ه‌ها و برندها دارند.

شروع

همکاری با افیلی را از کجا باید شروع کرد؟

همکاری با افیلی را از کجا باید شروع کرد؟

برای شروع همکاری با افیلی باید فرم ثبت را کامل کنید. سپس انتخاب می‌کنید که به‌عنوان ناشر و تبلیغ‌کننده یا صاحب فروشگاه و تبلیغ‌دهنده در سایت حضور دارید. در مرحله بعد به بخش مدیریت سرویس مدّ نظرتان هدایت می‌شوید. ثبت نام ناشران در افیلی بدون پرداخت هزینه خواهد بود. ضمن اینکه افیلی از ناشران کمیسیون دریافت نمی‌کند. بلکه کمیسیون خود را از فروشگاه‌ها دریافت می‌کند.

اگر ناشر هستید، با صدها فروشگاه معتبر در وب‌سایت افیلی مواجه می‌شوید. با عضویت در هر فروشگاه‌، می‌توانید با انتشار بنرها و لینک‌های تبلیغاتی فروشگاه‌های معتبر در رسانه خود و ایجاد فروش، کلیک یا ورود کاربر به سایت فروشگاه‌ها پورسانت دریافت کنید و در سود آنها شریک شوید. کمیسیون‌ها و پورسانت‌های هر فروشگاه توسط خود فروشگاه تعیین می‌شود. تسویه حساب در تاریخ بیستم هر ماه در پنل افیلی انجام می‌شود.

اگر به عنوان صاحب برند و فروشگاه‌ ثبت نام می‌کنید، در شبکه افیلیت مارکتینگ افیلی با ناشران معتبری کار می‌کنید که از فیلترها افیلی عبور کرده‌‌اند و رسانه‌های‌شان اعتبارسنجی شده‌ است. با فشردن دکمه زیر به فرم ثبت نام هدایت می‌شوید:

عضویت در افیلی

سوالات متداول

همکاری در فروش شغلی است که به سرمایه، کالا، انبار و حتی مهارت آن‌چنانی نیاز ندارد. اگر درباره مواد غذایی اطلاعات خوبی دارید و می‌توانید دیگران را برای خرید مناسب‌ترین محصولات راهنمایی کنید، همکاری در فروش اینترنتی مواد غذایی برای‌تان مناسب است.

مواد غذایی جزو محصولاتی هستند که هر فردی به‌صورت روزانه به آن‌ها نیاز دارد. اما، محصولات پرمصرف‌تر طبیعتا سود بیشتری برای‌تان دارند. همکاری در فروش تخم‌مرغ، همکاری در فروش روغن، همکاری در فروش لبنیات، همکاری در فروش نوشیدنی‌ها، جزو مشاغل پردرآمد این حوزه هستند.

فلسفه شغل همکاری در فروش این است که شما بتوانید با مخاطبان خود رابطه دوستانه‌ای داشته باشید و آن‌ها را برای خرید محصول مناسب هدایت کنید. یک پیج اینستاگرامی با مخاطبان اندک هم می‌تواند برای این منظور کارآمد باشد.

هر فروشگاه برای ناشران خودش کمیسیون تعیین می‌کند. حتی ممکن است کمیسیون یک محصول با محصول دیگر متفاوت باشد. قبل از آغاز همکاری، حتما در مورد بازه‌های زمانی تسویه حساب مطمئن شوید.

عموما روال پرداخت کمیسیون به ناشر این‌گونه است که، مصرف کننده تا زمان مشخصی برای مرجوع کردن محصول فرصت دارد. پس از اتمام آن فرصت، کمیسیون ناشر محاسبه می‌شود.