()

آیا به دنبال بهترین پلاگین‌های وردپرس برای افیلیت مارکترها هستید تا بتوانید درآمد خود را افزایش دهید؟ افیلیت مارکتینگ به عنوان یک روش بازاریابی آنلاین در بسترهای مختلفی می‌تواند انجام شود. یکی از اصلی‌ترین این بسترها وب سایت یا وبلاگ است. وب سایت‌ها و وبلاگ‌های وردپرسی جزو رایج‌ترین پلتفرم‌های افیلیت مارکتینگ هستند، که توسط افیلیت مارکترها استفاده می‌شوند.

شما به عنوان یک افیلیت مارکتر که برای راه‌اندازی وب سایت خود از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده کرده است، حتما برای توسعه کار خود به دنبال ابزارهای مناسب هستید. وردپرس پلاگین‎های متعددی برای این کار در اختیار شما قرار می‌دهد. برخی از این پلاگین‌ها امکانات و ویژگی‌هایی دارند که می‌توانند تاثیر زیادی در توسعه کار و افزایش درآمد شما به عنوان یک افیلیت مارکتر داشته باشند.

ما در این مقاله از افیلی، لیست 10 مورد از بهترین پلاگین‌های وردپرس برای افیلیت مارکترها را برای شما آماده کرده‌ایم؛ تا بتوانید بر حسب نیاز و حوزه فعالیت خود، پلاگین مورد نظر خود را نصب کرده و استفاده کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

وردپرس و افیلیت مارکتینگ

افیلیت مارکتینگ (بازاریابی وابسته) جزو بهترین و مطمئن‌ترین روش‌های کسب درآمد از اینترنت است. کسی که قرار است به عنوان افیلیت مارکتر از طریق بازاریابی وابسته کسب درآمد کند، محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و با تبلیغ و انتشار آن به صورت آنلاین، برای فروش آن محصول تلاش می‌کند.

هنگامی که شخصی محصولات را از طریق لینک ارجاع افیلیت مارکتر خریداری می‌کند، کمیسیون فروش آن محصول به حساب افیلیت مارکتر منظور می‌شود. اما داستان به همین سادگی‌ها هم نیست.

یک افیلیت مارکتر حرفه‌ای باید ابزارهای مختلفی را به کار بگیرد تا بتواند نسبت به انرژی و زمانی که صرف می‌کند، از این روش بازاریابی بهترین بهره‌وری را داشته باشد و درآمد منطقی و معقولی کسب کند.

اگر برای شروع افیلیت مارکتینگ تصمیم گرفته‌اید یک وب سایت راه‌اندازی کنید و کار خود را برای تبلیغ محصولات وابسته در این پلتفرم انجام دهید، می‌توانید از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده کنید.

وردپرس علاوه بر اینکه یک سیستم مدیریت محتوا رایگان است، افزونه‌ها و قالب‌های کاربردی رایگانی نیز در اختیار شما قرار می‌دهد که هزینه کار را تا میزان زیادی کاهش می‌دهد.

در زمینه افیلیت مارکتینگ نیز پلاگین‌های مفید و کاربردی به صورت رایگان یا پولی برای وردپرس وجود دارد. داشتن مجموعه مناسبی از بهترین پلاگین‌های وردپرس برای افیلیت مارکترها در جعبه ابزار خود، بازاریابی وابسته را برای‌تان آسانتر می‌کند، همچنین به شما کمک می‌کند تا از سایت خود درآمد بیشتری کسب کنید.

انتخاب بهترین پلاگین‌های وردپرس برای افیلیت مارکترها

با خواندن این مقاله می‌توانید بهترین پلاگین‌های وردپرس را برای سازماندهی و مدیریت لینک‌های افیلیت خود پیدا کنید. لیست این پلاگین‌ها به شرح زیر است:

1_ Yoast SEO

Yoast SEO

پلاگین Yoast SEO را که تقریبا همه کسانی که از سیستم مدیریت محتوا وردپرس استفاده می‌کنند می‌شناسند. این پلاگین یکی از بهترین پلاگین‌های سئو وردپرس است، که با استفاده از آن می‌توانید محتوایی که بارگذاری می‌کنید را از نظر سئو بهینه سازی کنید.

پلاگین Yoast SEO شما را مجبور می‌کند تا در هنگام انتشار محتوا برای آن کلمه کلیدی مشخص کنید و بتوانید محتوا را از تمامی جنبه‌های مربوط به سئو ویرایش کنید. استفاده از این پلاگین به شما در جذب ترافیک مناسب به وب سایت خود کمک می‌کند.

2_ Pretty Links

بهترین پلاگین‌های وردپرس

پلاگین Pretty Links یکی از بهترین پلاگین‌های وردپرس برای مدیریت لینک‌های افیلیت است. با استفاده از این افزونه دیگر نیازی به تنظیم و اضافه کردن دستی لینک‌های افیلیت به پست‌ها و صفحات وب سایت ندارید.

این افزونه قابلیت Cloaking لینک‌های افیلیت را نیز برای شما فراهم کرده است. به این معنا که می‌توانید با پنهان کردن لینک افیلیت درون URها علاوه بر کوتاه سازی لینک‌های خود، ظاهر آن‌ها را نیز جذاب‌تر کنید.

حتی اگر از یک افزونه cloaker جداگانه استفاده می‌کنید باز هم مجبورید به صورت دستی دنبال مکان‌های مختلف در وب سایت خود باشید و لینک‌های افیلیت بهینه را درون انواع ویجت‌ها، پست‌ها و صفحات قرار دهید. با نصب این افزونه در پیشخوان وب سایت وردپرس خود فقط کافیست یک بار لینک‌های افیلیت را به وردپرس اضافه کنید، از آن پس این لینک‌ها به صورت خودکار در محتوای وب سایت شما نمایش داده می‌شوند.

قابلیت دیگری که این افزونه حرفه‌ای برای شما فراهم می‌کند؛ امکان تغییر مسیر سمت سرور (server-side redirection) است. به عنوان مثال ریدایرکت دائمی 301 و ریدایرکت‌های موقت 302 یا 307 به آسانی توسط این افزونه قابل انجام است.

با کوتاه کردن لینک‌های صفحات و پست‌های خود توسط این افزونه، می‌توانید آن‌ها را همراه با یک متن سفارشی در شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر به اشتراک بگذارید.

3_ ThirstyAffiliates

بهترین افزونه های وردپرس برای افیلیت مارکتینگ

پلاگین ThirstyAffiliates نیز یکی دیگر از پلاگین‌های تخصصی در زمینه مدیریت لینک های افیلیت است و جزو بهترین پلاگین‌های وردپرس برای افیلیت مارکترها به شمار می‌رود. نصب و استفاده از این افزونه برای هر افیلیت مارکتری که از سیستم مدیریت محتوا وردپرس استفاده می‌کند ضروری است. با این افزونه می‌توانید به راحتی تمام لینک‌های افیلیت خود را در یک مکان مشخص سازماندهی کنید.

با پلاگین ThirstyAffiliates  پیدا کردن و جایگزین کردن لینک‌های افیلیت به راحتی قابل انجام است. به عنوان مثال: زمانی که بخواهید یک لینک افیلیت را تغییر دهید، کافیست از پنل افزونه ThirstyAffiliates آن را از بین تمامی لینک‌های افیلیت منتشر شده پیدا کرده و تغییرات لازم را در لینک مورد نظر خود اعمال کنید.

قابلیت Cloaking لینک‌های افیلیت در پلاگین ThirstyAffiliates نیز وجود دارد. با کمک این افزونه می‌توانید لینک های افیلیت طولانی و زشت را کوتاه کرده و در محتوای وب سایت خود قرار دهید.

ویژگی قابل توجهی که این افزونه نسبت به سایر افزونه‌ها دارد این است که؛ با استفاده از آن می‌توانید به صورت خودکار لینک‌های افیلیت را با هر کلمه کلیدی که در محتوای خود دارید، جایگزین کنید.

4_WPForms

اگر برای وب سایت وردپرسی خود دنبال یک پلاگین فرم تماس هستید، WPForms می‌تواند بهترین انتخاب باشد. این پلاگین یکی از قدرتمندترین و کاربر پسندترین افزونه‌های فرم ساز وردپرس است، که با استفاده از آن می‌توانید با کشیدن و رها کردن عناصر فرم‌های تماس جذاب برای وب سایت خود ایجاد کنید.

این افزونه به صورت پیش فرض قالب‌های آماده ای برای فرم تماس دارد که می‌توانید از آن ها نیز استفاده کنید. نکته قابل توجه در مورد این پلاگین قابلیت ساخت فرم های تماس ریسپانسیو (واکنش‌گرا) است که در تمامی دستگاه‌ها از جمله موبایل یا دسکتاپ قابل نمایش باشند.

با داشتن فرم تماس در سایت خود، دسترسی بازدید‌کنندگان خود را ساده‌تر می‌کنید. WPForms همچنین به شما امکان می‌دهد؛ تا فرم تماس خود را به راحتی با بهترین خدمات بازاریابی ایمیل ادغام کنید و با جمع‌آوری ایمیل کاربران، محصولات مورد نظر خود را به آن‌ها توصیه کرده و فروش را افزایش دهید.

5_ OptinMonster

پلاگین OptinMonster

OptinMonster یکی از بهترین پلاگین‌های پاپ آپ و lead generation برای وردپرس است. با به کارگیری این پلاگین می‌توانید از ترافیک موجود در وب سایت خود استفاده بهینه کرده و درآمد خود را افزایش دهید.

با استفاده از افزونه OptinMonster می‌توانید یک کمپین پاپ آپ سفارشی در وب سایت خود راه اندازی کنید، که بر اساس رفتار کاربر عمل کند تا بتوانید او را از یک بازدید‌کننده به یک مشتری بالقوه تبدیل کنید.

به عنوان مثال می‌توانید در صفحه بررسی یک محصول، درون تبلیغات پاپ آپ لینک افیلیت مربوط به فروش آن محصول را قرار دهید و کاربر را برای کلیک بر روی لینک افیلیت و خرید آن محصول ترغیب کنید.

این پلاگین بر خلاف سایر پلاگین‌های پاپ آپ کاملا قابل تنظیم است. شما می‌توانید نحوه و زمان نمایش پاپ آپ‌ها را به گونه‌ای تنظیم کنید، که برای کاربر آزاردهنده نباشد. علاوه بر این می‌توانید این افزونه را با خبرنامه خود ادغام کرده و یک لیست با‌ارزش از ایمیل کاربران وب سایت خود جمع‌آوری کنید.

6_AffiliateWP

بهترین پلاگین‌ وردپرس AffiliateWP

AffiliateWP جزو پلاگین‌های کاربردی برای ایجاد برنامه افیلیت است. با این افزونه به سادگی می‌توانید یک برنامه افیلیت کامل در وب سایت وردپرسی خود راه‌اندازی کنید. افزونه AffiliateWP ابزارهای مورد نیاز افیلیت مارکتینگ را برای رشد کسب و کارتان در اختیار شما قرار می‌دهد.

این پلاگین برای افرادی کاربرد دارد، که در وب سایت وردپرسی خود محصولی را به فروش می‌رسانند و می‌خواهند یک برنامه افیلیت کاملا شخصی برای ردیابی دقیق فروش محصولات وابسته خود داشته باشند.

7_  AdSanity

بهترین پلاگین‌های وردپرس برای افیلیت مارکترها

AdSanity یک افزونه قدرتمند برای مدیریت آسان تبلیغات در وردپرس است. این پلاگین یکی از بهترین پلاگین‌های وردپرس برای افیلیت مارکترها است که با بکار بردن آن می‌توانید کمپین‌ها و تبلیغات افیلیت خود را در پنل مدیریت وردپرس مدیریت کنید.

پلاگین AdSanity عمل درج بنرهای افیلیت را در داخل پست‌ها یا ویجت‌های سایدبار برای شما آسان می‌کند. این افزونه نسبت به افزونه‌های مشابه دو مزیت دارد: اولا می‌توانید تبلیغات افیلیت را فقط در یک بازه زمانی مشخص در وب سایت خود نمایش دهید، دوما با استفاده از گزارش عملکرد آن می‌توانید به راحتی عملکرد هر بنری را که در سایت خود منتشر کرده‌اید، پیگیری کنید.

8_ MonsterInsights

MonsterInsights بهترین پلاگین Google Analytics برای وردپرس است. این پلاگین علاوه بر قابلیت آنالیز وب سایت، امکان ردیابی لینک‌های افیلیت را در کمپین‌های مختلف برای شما فراهم کرده است.

با این افزونه بدون مراجعه به گوگل آنالیتیکس می‌توانید درون داشبورد وردپرس خود گزارش تجزیه و تحلیل وب سایت خود را مشاهده کنید. این افزونه آمارها را به صورت آنلاین و بلادرنگ در اختیار شما قرار می‌دهد ،تا ببینید چه کسانی در وب سایت شما آنلاین هستند و دقیقا چه کاری انجام می‌دهند.

با استفاده از پلاگین MonsterInsights می‌توانید صفحاتی که بیشترین درآمد را برای شما دارند؛ شناسایی کرده و منابع سودمند ترافیک وب سایت خود را تشخیص دهید. علاوه بر این می‌توانید برای محتوای وبلاگ خود ایده‌های جدید کسب کنید.

9_ WP RSS Aggregator

پلاگین بارگذاری محتوا WP RSS Aggregator

WP RSS Aggregator با دیگر پلاگین‌های این لیست کمی متفاوت است. با این پلاگین می‌توانید محتوا را از شبکه افیلیت مارکتینگ، در وب سایت وردپرسی خود بارگذاری کنید.

پلاگین WP RSS Agregregator قابلیتی فراهم آورده تا بتوانید صفحات محصول را با وارد کردن فید تنظیم کنید و بهترین محتوا را برای وبلاگ خود پیدا کرده و به صورت خودکار آن را منتشر کنید.

افزونه WP RSS Aggregator می‌تواند به صورت خودکار، محصولات را به عنوان پست در وبلاگ وردپرس شما بارگذاری کند.

بیش‌تر بخوانید: شبکه افیلیت مارکتینگ افیلی چیست و چه می‌کند؟

10_ Rel Nofollow Checkbox

Rel Nofollow Checkbox برای کنترل نوفالو بودن لینک‌های افیلیت کاربرد دارد. با نصب این افزونه در وب سایت وردپرسی خود یک چک باکس برای لینک‌های شما ایجاد می‌شود، که در هنگام افزودن لینک به محتوای خود می‌توانید ویژگی نوفالو را برای آن فعال کنید.

با نوفالو کردن لینک‌های افیلیت در واقع به موتورهای جستجو اعلام می‌کنید که اعتباری به آن لینک‎‌ها اضافه نکند.

سخن پایانی

تمامی پلاگین‌هایی که در بالا معرفی شد، به نوعی می‌توانند در مدیریت وب سایت و تبلیغات افیلیت به شما کنند. استفاده از هرکدام بستگی به نیاز شما دارد.

امیدواریم این مقاله در یافتن بهترین پلاگین‌های وردپرس برای افیلیت مارکترها به شما کمک کرده و مشکلی از شما حل کند.

منابع

این پست چطور بود؟

میانگین نظرات / 5.

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهید