()

با توجه به ماهیت عملکرد مد و انتشار سریع آن در جامعه، همکاری در فروش لباس، مخصوصا برای برند‌های مد روز یکی از بهترین نیچ(Niche)های بازار با هدف کسب درآمد آنلاین است، که به‌شدت توصیه می‌کنیم حتماً آن را بررسی کنید.

این یک پست عالی و کاربردی برای صاحبان برندها(فروشگاه‌ها) و همچنین بازاریابانی(ناشرانی) است که می‌خواهند استراتژی دیجیتال خود در را زمینه همکاری در فروش لباس ارتقا دهند.

چرا همکاری در فروش لباس؟

چرا همکاری در فروش لباس؟

با توجه به سرعت روند پیشرفت مد و لباس، بزرگترین (و جدیدترین) طراحان و خانه‌های مد جهان برای همگام شدن با این روند و معرفی برند خود از استراتژی‌های اینفلوئنسر مارکتینگ و همکاری در فروش لباس(بازاریابی وابسته) استفاده می‌کنند. طبق بررسی‌ها این روش‌های آنلاین، فوق‌العاده خوب کار می‌کنند و سیستم همکاری در فروش که سنگ بنای بازاریابی دیجیتال است، بازدهی تقریباً تضمین شده از سرمایه شما را دارد.

صاحبان برندها(تولیدکنندگان، فروشگاه‌ها) و همکاری در فروش لباس

صاحبان برندها(تولیدکنندگان، فروشگاه‌ها) و همکاری در فروش لباس

به‌عنوان مثال داستان کمپانی Burberry را در نظر بگیرید. این خانه مد 160 سال پیش در لندن تاسیس شد و بیشتر به‌خاطر لباس‌هایی مثل کت، کیف‌های دستی و روسری‌های خود با الگوی مشخص امضای این برند، مشهور است. آن‌ها بیش از 500 فروشگاه در سراسر جهان دارند و یکی از برترین مارک‌های لوکس به‌حساب می‌آیند.

طی رکود اقتصادی در سال 2000‌، Burberry تصمیم گرفت که تغییری در روند خود ایجاد کند. آن‌ها تصمیم گرفتند که خود را وقف دیجیتالی شدن کنند و در سال 2006 وارد حوزه رسانه‌های اجتماعی شدند، در زمانی که بسیاری از مارک‌ها این نوع ریسک را نمی‌کردند.

آن‌ها از طریق محتوای دقیق، ناشران(بازاریابان) دست‌چین شده و ارتباطات جذاب و تعاملی، رویکرد خود را اصلاح و ساده کردند و بر نسل جوان متمرکز شدند. نسلی که به‌ وضوح قدرت خرید پدر و مادرشان را نداشت ولی آن‌چه این نسل از آن برخوردار بود، حضور اجتماعی پرنفوذ و تمایل به اشتراک گذاشتن تجربیات خود بود و استراتژی جدید Burberry کاملاً با آن صف‌آرایی کرد. آن‌ها همچنین یک گروه هدف تاثیرگذار بر نام تجاری و خریدار برای سال‌های آینده بودند. با استفاده از اینفلوئنسرها برای برجسته سازی نام تجاری، ایجاد اعتماد و ناشران، Burberry به چهارمین مارک با رشد سریع در جهان تبدیل شد(بعد از اپل، گوگل و آمازون).

تا این‌جا دیدیم که چگونه صاحبان برندها و شرکت‌های تولیدکننده می‌توانند از استراتژی‌های همکاری در فروش برای بیدار کردن یک نام تجاری کلاسیک استفاده کنند. اما اگر شما یک مارک جدید هستید، که سعی دارید پا به عرصه رقابت بگذارید، چه می‌کنید؟ شما اهداف بزرگی دارید اما بودجه بازاریابی شما بسیار ناچیز است. برنامه چیست؟

خب، این را باور داشته باشید که، شما با مارک‌های بزرگی مانند Burberry تفاوت چندانی ندارید. کافیست چند قدم هوشمندانه بردارید:

  • هویت، برنامه و هدف برند خود را تعیین کنید.
  • سیستم همکاری در فروش خود را استارت بزنید، افیلی در این راه می‌تواند شما را همراهی کند.
  • اینفلوئنسر‌ها و ناشران را با دقت بررسی و انتخاب کنید، انتخاب درست به برند شما امکان بیشتر و بهتر دیده شدن می‌دهد.

یک سیستم همکاری در فروش لباس برای برندتان، چگونه استراتژی دیجیتال شما را تقویت می‌کند؟

سیستم همکاری در فروش لباس و تقویت استراتژی دیجیتال

داشتن یک سیستم همکاری در فروش خوب به شما قدرت نفوذ و هم‌چنین یک برنامه عملی تاثیرگذار می‌دهد. علاوه بر این که می‌توانید برند خود را در وب‌سایت‌ها و رسانه‌های پرمخاطب به‌معرض نمایش بگذارید، یک سیستم همکاری در فروش لباس به شما این توانایی را می‌دهد که روی محتوا و هویت خود کنترل داشته باشید تا بتوانید در نهایت فروش خود را افزایش دهید.

در واقع بازده مالی تنها نکته مثبت یک سیستم همکاری در فروش لباس نیست، این سیستم‌ها می‌توانند آگاهی عمومی از برند تجاری شما را ارتقا ‌دهند و باعث شهرت و محبوبیت برند شما شوند، کاری که شاید تبلیغات مستقیم یا سنتی ‌نتواند به‌راحتی انجام دهد. هنگامی که ناشران مناسب و معتبری در سیستم خود دارید که با ارزش‌های تجاری شما مطابقت دارند با تبلیغات، کمپین‌ها، جوایز و غیره می‌توانید به صورت ارگانیک و طبیعی ترافیک سایت و در نهایت فروش خود را افرایش دهید.

به‌عنوان صاحب برند اگر خودتان این سیستم را مدیریت می‌کنید، کارهای زیادی مانند بررسی و انتخاب ناشران مناسب و هم‌جهت با کسب‌وکار شما، تصمیم‌گیری در مورد چگونگی و نحوه پرداخت کمیسیون و به‌روزرسانی این موارد که نیاز به وقت و دانش کافی در این زمینه دارد، باید به‌صورت مداوم انجام شود. در غیر این‌صورت اگز زمان و تخصص کافی ندارید، بهتر است با یک شبکه همکاری در فروش مثل افیلی همکاری کنید. افیلی می‌تواند همه این جزئیات را کنترل کند، بنابراین شما می‌توانید روی بهینه‌سازی بخش‌های دیگر برند خود تمرکز کنید.

ناشران(بازاریابان) و همکاری در فروش لباس

ناشران(بازاریابان) و همکاری در فروش لباس

در بین روش‌های فراوان برای کسب درآمد از اینترنت، همکاری در فروش لباس با توجه به شرایط کنونی دنیا(زندگی پرمشغله، پاندمی کرونا و…) یکی از بهترین و پرسودترین شاخه‌های همکاری در فروش کالا است.

به‌عنوان یک ناشر یا بازاریاب شما می‌توانید از طریق عضویت در یک شبکه همکاری در فروش مثل افیلی

  • به‌صورت رایگان
  • بدون داشتن سرمایه
  • بدون رفتن به پست
  • بدون بسته بندی محصولات

 و تنها پس ازعضویت و دریافت لینک‌های وابسته(لینکی منحصر به‌فرد که امکان ردیابی کلیک‌ها از طریق کوکی‌ها را فراهم می‌کند) به‌راحتی  کسب‌وکارآنلاین خود را آغاز کنید. شروع کار می‌تواند به اشکال مختلف مانند تبلیغ لباس یا کالا در مقالات وبلاگ یا پست‌های رسانه‌های اجتماعیتان، باشد.

بهترین شرکت‌های همکاری در فروش لباس در ایران

بهترین شرکت‌های همکاری در فروش لباس در ایران

بیشتر شرکت‌ها و برندها هم اکنون سیستم همکاری در فروش را ارائه می‌دهند. در زمینه همکاری در فروش لباس هم در سال‌های اخیر فعالیت‌های خوبی در داخل ایران شکل گرفته است. در ادامه با دو نمونه موفق از‌ آن‌ها آشنا می‌شویم و برای آشنایی با موارد بیشتر می‌توانید در افیلی عضو شوید.

دیجی‌کالا:

دیجی‌کالا به‌عنوان بزرگ‌ترین وب‌سایت و فروشگاه آنلاین در ایران بخشی با عنوان دیجی استایل(پوشاک) دارد که می‌توانید از طریق عضویت در همکاری در فروش این سایت در زمینه فروش لباس به فعالیت بپردازید. گستره محصولات دیجی‌ استایل شامل لباس مردانه، زنانه و بچه‌گانه، انواع کیف‌های مردانه و زنانه، انواع کفش‌های ورزشی و رسمی، عینک، ساعت، دستبند، دستکش، کلاه، زیورآلات، آرایشی و بهداشتی از برندهای گوناگون می‌باشد.

شرکا:

شرکا بستر مناسب دیگری برای شروع همکاری در فروش لباس است. سیاست کاری شرکا به گونه‌ای است که ادعا می‌کند محصولات را با پایین‌ترین قیمت بازار و بیشترین میزان پرداختی کمیسیون به ناشران(بازاریابان) ارائه می‌کند.

نتیجه‌گیری

تا این‌جا با سودسازترین شاخه همکاری در فروش یعنی همکاری در فروش لباس و نحوه شروع کار برای صاحبان برندها و ناشران آشنا شدیم. همکاری در فروش لباس در ایران نسبتا جدید است و هنوز فرصت‌های بسیاری برای موفقیت در این حوزه وجود دارد. پس از همین حالا شروع کنید و اطمینان داشته باشید که با صبر و پشتکار نتایج عالی خواهید گرفت.

منبع:

nealschaffer.com

این پست چطور بود؟

میانگین نظرات / 5.

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهید